Zacznij od sprawdzenia połaczeń gumowych w wezach ciśnieniowych biegnących od turbiny do interooolera i z powrotem.
Winnym może być również zapchany katalizator, jak i padniety przepływomierz, zapchany filtr powietrza lub paliwa, czy zapieczone kierownice spalin, które powoduja przejście silnika w tryb awaryjny. Jak widzisz możliwości jest wiele...
Po drugie - bez VAG`a i analizy bloków pomiarowych silnika, bedziesz bładził po omacku.
Najpierw odczytaj kody błedów - jesli sie takowe pojawią, będzie nam łatwiej.
Do zdiagnozowania w bloku silnika (01) grupy 003 (przepływomierz) 008 (dawki) i 011 (turbina).
Z prawidłowo przeprowadzonymi logami zapraszamy ponownie na forum.
PS: skocz do NEWBIE i przywitaj się, to ogólnoprzyjęta zasada, że najpierw się tam witamy a później pytamy.
PS2: turbnina włacza sie od momentu uruchomienia silnika, użyłeś niewłaściwego i nieprecyzyjnego skrótu myslowego, chodziło Ci zapewne o zakres użytecznych obrotów turbosprezarki.
