.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2025 02:06:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (A6 1,9 TDI) problem z turbo?
PostNapisane: 02.gru.2007 20:53:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2007 19:13:55
Posty: 37
witam od jakiegos czasu mam maly problem z turbina tak mi sie wydaje bo gdy kupowalem auto przy pewnych obrotach turbo sie wlaczalo i bylo slychac ladny gwizd i nagle przyspieszenie ,wtej chwili tego gwizdu nie slysze a silnik jakby mulowaty a ma 130km jak sprawdzic tak na chlopski rozum co moze byc przyczyna ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 20:57:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
To nie jest Twój pierwszy post... a piszesz, jakbyś pierwszy raz tutaj zajrzał. Szukajka nie boli. Kup fejsa, zrób logi jak meszrum napisał to Ci ktoś pomoże. Telepatia w tym wypadku niewiele zdziała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 21:00:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2007 19:13:55
Posty: 37
masz racje szukanie nie boli ale zajmuje duzo czasu bynajmniej jak ktos odpowiepo ludzku na ten post to chyba zylka mu nie peknie jak uwazasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 23:15:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zacznij od sprawdzenia połaczeń gumowych w wezach ciśnieniowych biegnących od turbiny do interooolera i z powrotem.
Winnym może być również zapchany katalizator, jak i padniety przepływomierz, zapchany filtr powietrza lub paliwa, czy zapieczone kierownice spalin, które powoduja przejście silnika w tryb awaryjny. Jak widzisz możliwości jest wiele...

Po drugie - bez VAG`a i analizy bloków pomiarowych silnika, bedziesz bładził po omacku.
Najpierw odczytaj kody błedów - jesli sie takowe pojawią, będzie nam łatwiej.
Do zdiagnozowania w bloku silnika (01) grupy 003 (przepływomierz) 008 (dawki) i 011 (turbina).
Z prawidłowo przeprowadzonymi logami zapraszamy ponownie na forum.

PS: skocz do NEWBIE i przywitaj się, to ogólnoprzyjęta zasada, że najpierw się tam witamy a później pytamy.

PS2: turbnina włacza sie od momentu uruchomienia silnika, użyłeś niewłaściwego i nieprecyzyjnego skrótu myslowego, chodziło Ci zapewne o zakres użytecznych obrotów turbosprezarki. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: