|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| dangersmith |
|
|||
Dołączył(a): 11.lis.2007 16:58:31 Posty: 9 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| ADAM 12 |
|
|||
Dołączył(a): 01.gru.2003 19:23:22 Posty: 5629 Lokalizacja: Olesnica Auto: T&C 3.8 |
|
|||
| Góra | |
|||
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| djakdawid |
|
||||
Dołączył(a): 13.sie.2007 12:44:45 Posty: 156 Lokalizacja: Działdowo - warm-maz |
|
||||
| Góra | |
||||
| scob |
|
|||
Dołączył(a): 08.cze.2004 12:42:13 Posty: 2537 Auto: w212 e350 4matic |
|
|||
| Góra | |
|||
| staniek |
|
||||
Dołączył(a): 03.lut.2007 14:19:17 Posty: 210 Lokalizacja: okolice Puław |
|
||||
| Góra | |
||||
| djakdawid |
|
||||
Dołączył(a): 13.sie.2007 12:44:45 Posty: 156 Lokalizacja: Działdowo - warm-maz |
|
||||
| Góra | |
||||
| wiking1 |
|
|||
Dołączył(a): 16.lip.2004 13:57:58 Posty: 339 Lokalizacja: Kraków |
|
|||
| Góra | |
|||
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| J@RO |
|
|
Dołączył(a): 07.wrz.2005 05:11:28 Posty: 585 Lokalizacja: Hameryka NJ |
||
| Góra | |
|
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| dangersmith |
|
|||
Dołączył(a): 11.lis.2007 16:58:31 Posty: 9 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| djakdawid |
|
||||
Dołączył(a): 13.sie.2007 12:44:45 Posty: 156 Lokalizacja: Działdowo - warm-maz |
|
||||
| Góra | |
||||
| dangersmith |
|
|||
Dołączył(a): 11.lis.2007 16:58:31 Posty: 9 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| djakdawid |
|
||||
Dołączył(a): 13.sie.2007 12:44:45 Posty: 156 Lokalizacja: Działdowo - warm-maz |
|
||||
| Góra | |
||||
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| gitmar |
|
|||
Dołączył(a): 31.lip.2006 13:05:41 Posty: 5400 Lokalizacja: mazowieckie Auto: S6 C4 |
|
|||
| Góra | |
|||
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| dangersmith |
|
|||
Dołączył(a): 11.lis.2007 16:58:31 Posty: 9 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||



. Raz już wymieniałem rozrząd w cztero-cylindrowcu tak więc tematu trochę poznałem. Z powodu tego mojego ostaniego zakupu z kasą jest cienko i cięcie kosztów mnie czeka, dlatego zrobię to raczej bez blokady rozrządu (320zł) i wału napędowego (120zł).... na tak zwane znaczniki markerem na starym pasku i kolach zębatych. Znaczniki z paska będą przeniesione na nowy pasek. Mam nadzieję że stary pasek jest prawidłowo zalożony. Wiem, że to trochę amatorka, ale myślę że jest wykonalne prawidłowe założenie paska w ten sposób. Niestety nie będę wymieniał pompy wody i termostatu.... trochę za dużo jak na podwórkową robotę. Całą operację spróbuję zrobić bez ściągania całego przodu.... Wolę to zrobić w ten sposób niż nie zrobić tego wogóle z powodu braku kasy. Co o tym wszystkim sądzicie? Może znacie jakieś haczyki... niebezpieczeństwa... itp? To wszystko będzie mnie kosztowało 290 złotych po zniżkach w Inter Teamie (pasek, napinacz, rolka...) zamiast 1500zł-2500zł w serwisie gdzie pasek rozrządu nie chcący z drutem mogą pomylić.... Pozdrawiam


Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie 

