julekF1 napisał(a):
Girling 60 mam już na aucie do tego tarcze Zimmermann, klocki TRW, przewody hamulcowe w stalowym oplocie i płyn Ferodo
Na płaskim może i jeszcze nie ma tragedii ale z góry już nie jest tak różowo

kulawe klockiżęś założył. załóż Ferrodo Premier albo EBC , wtedy zrozumiesz co w hamulcach odgrywa kluczową rolę.
co do hamulców do 2.3 to proponuje zreanimować to co jest ( 256 wentylowane przód i 245x10 tył) i będzie dobrze hamować. Jak chcesz na siłe wielkie hamulce to możesz iść w kierunku 2.8q bo tam są 2 tłokowe Girlingi na tarczę 276 wentylowane i S2 ma tak samo. Później to pozostaje tylko rzeźba i adaptacja wielkich hebli co wiąże się ze zmianą felg na większe.
Jak chesz zmienić piasty to szukaj piast od S2. Piasty są odkręcane od kolumny więc tak czy inaczej nic taniej nie wymyślisz ale tu znowu nic dalej nie ujedziesz bo poprostu największe heble w Coupe to właśnie 276mm na 2 tłokowym zacisku.
reasumując. Jak założysz dobre klocki i nowe tarcze do tego zrobisz zawias i ustawisz dobrze geometrię to auto będzie stawało dęba. Coupe quattro ma to do siebie że niewielka odchyłka w zbierzności z tyłu i auto jest nie do opanowania przy większej prędkości. jak są luzy w zawieszeniu to tego tak nie czuć ale auto traci mocno na trakcji a co za tym idzie na hamowaniu.