| 
					
						 Witam wszystkich.
 Chciałbym wam opisać sytuację z jaką miałem do czynienia / być może ktoś już o tym pisal ale.../
 Z góry przepraszam za  niefachowy język.
 
 A więc od pewnego czasu słyszałem podczas kręcenia kierownicą stuki  .  Byłem u kilku mechaników , wszyscy mówili że maglownica do regeneracji lub wymiany / w moim przypadku  C4 TDI to ok 600-700zł/.
 Całkowicie przez przypadek  podczs  regulacji wysokosci kierownicy uderzyłem ją  wtedy usłyszalem  jakby coś o coś  dodykało , lekko uderzało .
 Wraz ze znajomym odkręciliśmy plastiki  i szukaliśmy tych odgłosów .
 Okazało się /przepraszam za  głupie nazwy  /  , że ta " rurka ktora idzie od koła kierownicy w dół  dotyka w pewnym miejscu   o swoją osłoną  i dlatego tak stukało . Cały zabieg polegał na podgięciu tej osłony tak aby  jedno o drugie nie dotykało/ tak mi to tłumaczył znajomy który tam grzebał/ 
 Tak więc udało mi się ominąć  niepotrzebne wydatki . 
					
						 _________________ Octavia 1.9 TDI  AGR 1999
 A6 2.5 TDI  AEL 1996
					
  
						
					 |