.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.maja.2025 20:34:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 4B] Air Temp Sensor (G17)
PostNapisane: 24.sty.2007 17:29:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 H
Component: A6-Klimavollautomat D64
Coding: 00043
Shop #: WSC 40584
1 Fault Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent


Czy to moze byc powodem ze nawet jak wlacze temp. na HI to grzeje byle jak ? nawet jak temp. plynu ma 90st na szafie ? ( czy moze raczej wyczyscic nagrzewnice ?).

Czy w granicach normy jest nagrzewanie sie silnika - temp. plynu - do 90st ( 1.9 tdi AVG w A6 avant, klimatronik) przy temp. zew. ok 0 st. dopiero po 10-12 km ? (jazda spokojna 1600-2200 obr-dbamy o tubulum na zimnym ;) )

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 20:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
G17 odpowiada za to czy ponizej 5 stopni na plusie nie wlaczysz klimy i za jej prace latem. Skoro masz 90stC jak auto chodzi na wolnych obrotach przez kilka minut to nie jest zle. Pewnie jezdzisz na G12 rozrobionym z woda . Lepiej przejdz na plyn renomowanej firmy to nie bedzie tego typu problemow. Zobacz na podszybiu tam gdzie przewody wchodza do kabiny jest takie pokretelko i nim sie przytyka doplyw. Pokrec nim troche i pozniej wroc do takiego ustawienia jak bylo. Zobacz tez czy na tym samym wezu to co zamyka doplyw jak klima pracuje aby bylo mniej w kabinie niz na zewnatrz jest takie odciecie a w nim przewod powietrza . Sciagnij go i sprawdz czy ten mieszek w nim dziala .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 21:40:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Jack napisał(a):
G17 odpowiada za to czy ponizej 5 stopni na plusie nie wlaczysz klimy i za jej prace latem. Skoro masz 90stC jak auto chodzi na wolnych obrotach przez kilka minut to nie jest zle. Pewnie jezdzisz na G12 rozrobionym z woda . Lepiej przejdz na plyn renomowanej firmy to nie bedzie tego typu problemow. Zobacz na podszybiu tam gdzie przewody wchodza do kabiny jest takie pokretelko i nim sie przytyka doplyw. Pokrec nim troche i pozniej wroc do takiego ustawienia jak bylo. Zobacz tez czy na tym samym wezu to co zamyka doplyw jak klima pracuje aby bylo mniej w kabinie niz na zewnatrz jest takie odciecie a w nim przewod powietrza . Sciagnij go i sprawdz czy ten mieszek w nim dziala .


1. Czyli w praktyce co oznacza ten blad ktory odczytalem ? (czy jest to zwiazane z ew. uszkodzeniem tego czujnika przy wymianie rozrzadu ? - zwalany byl caly przod )
2. 90st mam na wskazniku na tablicy ale dopiero jak przejade ok 10-12km przy temp zew. w okolicach 0 - minus 0,5st. - jutro sprawdze jak szybko osiaga 90 st na postoju na jalowym - skad odczytac temp. najblizsza prawdy ? VAG ? klimatronic ?
3. zgadza sie przy wymianie rozrzadu audi zalane zostalo FOBI + woda destyl - ale to chyba dosc dobry plyn ?

jutro cos pokombinuje tak jak pisales - jest sens grzebac przy nagrzewnicy ?

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: