.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2025 21:09:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dobre cygaro nie jest zle
PostNapisane: 16.paź.2003 17:34:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Bronzowy kolor przewodu onnacza mase, chyba ze sie myle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dobre cygaro nie jest zle
PostNapisane: 17.paź.2003 08:29:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
ADRIAN napisał(a):
Bronzowy kolor przewodu onnacza mase, chyba ze sie myle.

Tak w Audi i VW masa jest poprowadzona na przewodach w izolacji o kolorze brązowym

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2003 21:56:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
wolne obroty - zimny silnik - 5
wolne obroty - gorący silnik - 2

wysokie obroty - 5

silnik 2,2T

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2003 11:14:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
U mnie po dolozeniu zegarow wskazania to 4,5 bar na wolnych oraz wysokich na zimnym silniku i 2 bar na wysokich po rozgrzaniu silnika - wskazania sa odwrotne ale to z racji zlego czujnika. Pozatym gdyby to odwrocic to wskazania sa jak najbardziej poprawne.

ps. wskazowka sie szybko przemieszcza, nie rosnie powoli. :arrow:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2003 20:34:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2003 22:34:55
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
zimny silnik wolne obroty - 5 barow
rozgrazny silnik wolne obroty - 1.5 bara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 09:11:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
czy jest jakas norma cisnienia oleju na wolnych obotach przy rozgrzanym silnku..??1.5bara to mało..??? czy moze 1.0 bara to mało..??!ma kots jakies dane!!...???

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 09:42:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Tak, taka jest norma, przynajmniej dla 2.2T. 2.1 bara na rozgrzanym silniku. 1.45 to minimum. Poniżej jest już bardzo niedobrze...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 09:45:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
K..WA TO JA MAM 1.5!!czyzby ,,konczyły ,sie panewki..??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 10:48:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
j@cek napisał(a):
K..WA TO JA MAM 1.5!!czyzby ,,konczyły ,sie panewki..??


Jest to prawdopodobne, mi przed wysypem panewek właśnie bardzo słabo ciśnienia było. Ale możesz mieć też pompę oleju do du... nie mów hop.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 11:16:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
wlsnie tak mi mowil p.K.!a tak apropos ile moga kosztowac ..panewki..w 2.2t z robata..??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 12:29:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
ja p[rzy remoncie silnika (bardzo niedawno) za komplet panewek zapłaciłem 320pln (glowne i korbowodowe) w krakowie przy ul. fabrycznej, tam jest hurtownia, panewki były na 2 szlif,ale takze sprawdziłbym pompę, chociaz u mnie zegar pokazuje przy nagrzanym silniku w okolicy 1 bara(wolne obroty), i w okolicach 5 bara na zimnym, a cisnienie na pewno mam w porzadku, moze to czujnik przeklamuje, zreszta za jakies 300 - 400 km bede robil kompresje, wtedy wyjdzie

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 12:40:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
masz 2.2t 20v.???czy 10v??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 19:48:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
2,2 t MC 10v

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2003 13:01:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
kiedy na wolnych obrotach cisnienie bedzie mniejsze niz 0.3 bara, albo ponizej 1.8 bara kiedy predkosc obrotowa silnika przekroczy 2100 RPM zapali sie kontrolka oleju ostrzegajac ze cisnienie jest za niskie,
przy temp. oleju 80 stopni C i predkosci obrotowej 2000RPM wskaznik powinien wskazac co najmniej 2.0 bary nadcisnienia.

powyzsze dotyczy silnikow z konca lat 80tych, ale mysle ze pozostalych rowniez.

Czarek, woltomierz w zegarach dodatkowych mozna skalowac, (napewno w tych gdzie zegary sa w kolejnosci: TEMP, CISNIENIE, NAPIECIE)

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2003 16:38:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Jak mechanik zdejmie miske olejowa to niech najpierw sprawdzi zawor przelewowy na pompie,moze jest przyciety w pozycji pol otwartej. Bo poco wpedzac sie odrazu w koszta :arrow: :wink:

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 23:39:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Podbije pod temat zeby nie zakładac nowego : wie ktos moze czy mozna przyregulowac czujnik od cisnienia oleju ? W momencie jak przekrece kluczyk (nie odpalam auta) pokazuje około 1 bar. Czyli zawyza .

Mozna w jakis sposób wyregulowac tą wskazówke ?

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 11:23:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.maja.2004 17:24:32
Posty: 58
Lokalizacja: Wałbrzych
Ja również podbije temat ;) Mam pytanko odnośnie czujnika temperatury oleju (ten z dodatkowych zegarów) gdzie przy silniku znajduje się ten czujnik (silnik 2.0 16V 6A). Gdy silnik jest juz rozgrzany pokazuje mi:
Obrazek
czyli lekko przed kreską. Czy taka temperatura jest prawidłowa?? ;)
Z góry dzięki za odpowiedzi

_________________
Audi 80\90 B2 1.6 - było :)
Audi 80 2.0 16v 6A - jest :D
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 19:22:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
cześć
u mnie pokazuje taką samą temperaturę. nie wiem jak w 16V ale u mnie jest on(czujnik) przy filtrze oleju ( jednopinowy niebieski) . ogólnie doszedłem do wniosku że te "dodatkowe zegary" działają dobrze tylko na orginalnych czujnikach.
ciśnienie oleju mam : (wg.zegara) 0.5 bar na gorącym , 5 bar na zimnym (jestem przekonany że czujnik kłamie )
natomiast woltomierz chociaż trochę zaniża napięcie " pokazał" mi że mam uszkodzony regulator napięcia na alternatorze (co było prawdą)
pozdrawiam

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 17:37:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.maja.2004 17:24:32
Posty: 58
Lokalizacja: Wałbrzych
master72 Dzieki za info jak bede w garazu to sprawdze moze akurat jest obok filtra oleju ;) Wg. wskazówki wychodzi ze olej ma okolo 90 stopni czyli raczej dobrze ;) Jak nie będe mógł znalesc czujnika to sie jeszcze odezwe :):
Pozdrawiam

_________________
Audi 80\90 B2 1.6 - było :)
Audi 80 2.0 16v 6A - jest :D
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: