popełniłeś podstawy bład bo za kazdym razem mierzyłes rezystacje całkowita

temu była taka sama
prad płynie po najmniejszej lini oporu

przerwa = max reststacja
bierzesz baterie 9V i zarówke i dwa kabelki na koncu zakonczone igłami zeby sie "wpinać" w ściezke i w odstepie około 3 cm wpinasz sie w sciezke jak zarówka swieci mocno to znaczy ze pomiedzy igłami sciezka jest git (prad zamyka sie przez ta sciezke 3 cm-trową) a jak bedzie ledwo sie tlic to znaczy ze masz przerwe pomiedzy igłami i twoj obwod zamyka sie po sciezkach całej szyby , wystepuje na nich duzy spadek napiecia i zarowka ledwo sie tli potem tylko zmiejszasz odległosc i masz przerwe
jak tak w swojej 21 -letniej szybie znalazłem wszystkie a dodatkowo mam oklejona ja folia wiec zeby nie zdzierac jej całej do naprawy zrobiłem dziorki w foli tylko tam gdzie sa przerwy

:D