.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2025 20:23:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 07:50:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Dzisiaj owijam temat. Co najskuteczniej na podszybie? Pytać o maty izolacyjne, czy zwykła osłona przeciwsłoneczna będzie ok?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 20:49:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2010 14:12:37
Posty: 13
Lokalizacja: Legionowo
Panowie a dlaczego mowicie ze obieg zamkniety lub nie? Przeciez po właczeniu klimatyzacji zawsze jest obieg zamkniety.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 20:54:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak na automacie masz siłę nawiewu powyżej połowy to automatycznie włącza się wewnętrzny obieg. Jak siła nawiewu spada , obieg się wyłącza. Niemniej jednak Im większa siła nawiewu tym trudniej uzyskać nizszą temperaturę a i jeżeli zamkniesz wewnętrzny obieg to szybciej wychłodzisz powietrze wewnątrz a tym samym przy zmniejszeniu nawiewu uzyskasz niższą temperaturę bo w kabinie będzie chłodniejsze powietrze niż ciągniete z zewnątrz

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 21:02:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2010 14:12:37
Posty: 13
Lokalizacja: Legionowo
A to fajnie nie wiedziałem że tak jest. Dzieki. A jeszcze mam pytanko czy w przewodach do parownika i od parownika jest jakiś filtr (siatka) czy tylko dysza rozpreżna na powrocie? Bo odnosze wrażenie że po serwisie klimy słabiej chlodzi niż wczesniej. Mogło sie coś przypchać czy nie ma takiej możliwości?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 21:08:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jest tylko zawór rozpręzny na cienkiej rurce czyli zasilaniu. Klima może słabiej chłodzić bo albo jst słabszej jakości gaz , albo masz go mniej niz było wczesniej. No chyba że jest to Twoje subiektywne odczucie.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 21:14:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2010 14:12:37
Posty: 13
Lokalizacja: Legionowo
Na wydruku mam że odzyskano 512g czynnika test szczelnosci ok. Nastepnie napełnienie 770g i olej 250. I odnosze wrażenie że jest troche słabiej niż bylo. Po nabiciu jak robił ozonowanie miałem termometr w kratkach dmuchało 9 stopni wiec nie wiem czy nie za słabo. I serwis robił tylko wysokim cisnieniem nie mogł znaleść niskiego. Ma to jakieś znaczenie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 21:24:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w C4 niskie jest w miejscu czujnika niskiego ciśnienia poprzez zastosowanie przejściówki. Różnica jest taka że na samym wysokim operacja trwa dłużej.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 21:29:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2010 14:12:37
Posty: 13
Lokalizacja: Legionowo
No to sie cieszę bo myślałem że operacja może żle wykonana a trwała około godziny. Tylko martwi mnie ta temp. chłodzenia. Nie wiem czy jechać jeszcze raz niech zważą czynnik ale chyba wydruk mówił prawde że weszło tyle ile weszło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2011 16:22:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Dzisiaj wymieniłem osuszacz i dyszę rozprężną. Naładowany czynnik.Temp. na zewnątrz 29st. Na kratkach w czasie jazdy 7-8, na postoju było 11-12. Przed serwisem średnio 3 stopnie więcej. Pomiary wykonane miernikiem. Spróbuję jeszcze ocieplenia podszybia i zobaczę czy się poprawi.

P.S. Nie włącza mi się drugi bieg wentylatora klimy. Termowłącznik wymieniony, układ elektryczny sprawdzony (po zwarciu pinów w kostce drugi bieg się załącza).

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [all audi] ile dmuchają wam wasze klimy
PostNapisane: 06.lip.2012 14:19:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
chłopaki ile walić czynnika i oleju do a6/s6 c4 , tylko tak jak fabryka podaje bo ,gdzie nie zajrzę to piszą inne wartości , a u mnie nie ma niestety żadnej wlepki

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: