witam w ostatni czwartek jadac autem aat c4 przy wylaczonych nawiewach buchnela mi nagle para spod deski i zaparowalo szyby,zapach plynu chlodniczego. Wlaczylem nawiewy przetarlem szyby i jechalem jeszcze z 10minut,plynu nic nie ubylo ze zbiorniczka,silnik mial teperature ok 80stopi. Auto zostawilem na ok 1h,potem wrocilem do domu ok 25km ,nic sie nie grzal,ale nawewy mialem wlaczone bo szyby parowaly, nastepego dnia ubylo sporo plynu. Postawilem na chlodniczke nagrzewnicy,kupilem druga wymienilismy ja zlozyli i jakas para poajwila sie z nad nagrzewnicy przy podszybiu,potem ustalo,moze resztki plynu wyparowaly nie wiem.Jazda probna ok 20km i wszystko ok dziala jak powinno.
nastepnego dnia jadac moze z 4km przez miasto temp ok 70 lub nizej,przy wylaczonych nawiewach walnelo para po szybach.Momentalnie zaparowalo przednie,wlaczylem nawiewy przetarlem szyby i jakos jechalem.Nad dywaniku pasazera zaczal pojawiac sie plyn ,ze zbiorniczka ubywa musze dolewac,jak wylacze na chwile nawewy znow pojawia sie para,temperatua silnika ok,nagrzewniczka nowa,plyn do zbiorniczka jest obieg,do nagrzewnicy obydwa weze gorace,nie wiem gdzie szukac przyczyny,zaworek przy nagrzewnicy jest otwarty,pod zaworkiem mokre,nie wiem czy juz bylo czy leci przejezdzilem od kwietnia 9tys km i nie bylo zadnych prolemow z nagrzewnica.Nie chcialbym drugi raz wymieniac chlodniczki,poprzednia nagrzewnice musialem polamac bo tak wkleili ze nie udalo sie wyciagnac i kupilem drugo
pomocy
_________________ THA REAL HUNDRET DONT DIE
BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG BYLO 100C3 1.8 (2004-2007) BYLO KRÓTKO COUPE 2.3 Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010) Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012) BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU BYŁO IVECO DAILY 2.8 BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016) JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT
MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$
|