Witam.
Posiadam Audi A4 wersje B5 w silniku 2.5 TDI z roku 1998. Po jej zakupie odrazu zauważyłem błąd z centralnym zamkiem, objawia się on w nastepujący sposób. Za pomocą guzika z drzwi kierowcy kiedy samochód jest zgaszony, oraz wyjmę kluczyk ze stacyjki, usłyszę charakterystyczny klik, zablokuje się kierownica i zaświecą wszystkie światła w wnętrzu mogę bez problemu zamknąć samochód własnie za pomocą tego guzika, jednak po włączeniu zapłonu mogę już tylko samochód otworzyć, nie działa już zamykanie. Dodatkowo w żadnym wypadku nie świecą się żadne światła po otwarciu drzwi te we wnętrzu oraz te w drzwiach. Podłączyłem dzisiaj samochód pod VAG, tu mam kolejny problem, ale opisze go w innym wątku. Więc po podłączeniu Polskiego VAGA 2.5 i zczytaniu błędów z zamka centralnego wyszły mi właśnie dwa kody błędu 1366 - Otwarcie po sygnale zderzenia oraz 991 - Oświetlenie wnętrza. Dodatkowo cały czas pali się kontrolka air bag, również sprawdziłem błąd. Jego kod to 1218, brzmi dokładnie Zapalnik poduszki bocznej prawej - N200 zbyt duża oporność. Ztąd moje pytanie. Jak to wszystko naprawić, ewentualnie wykasować. Prosiłbym również o wytłumaczenie mi w jakie sposób te błędy powstały, chodzi mi o to, skąd komputer dostał sygnał o dawnym wypadku, o którym nikt mnie niestety podczas zakupu nie poinformował, dziwne

, oraz jak mogę naprawić poduszkę boczą, której domiemam, że nie ma, chociaż fotel w miejscu tej poduszki jest twardy, jakby ona tam była.
A teraz drugie pytanie, trochę z innej beczki, czy jest możliwość, żyby samochód seryjnie wychodził z dwoma różnymi fotelami, mam na myśli to, że lewy fotel (kierowcy) jest sterowany elektrycznie, a prawy, pasażera ręcznie. Prosiłbym o odpowiedź wraz z objaśnieniami.