Witam serdecznie

Poprzedni właściciel mojego autka miał zainstalowane ksenony w soczewce, spryskiwacze reflektorów oraz system automatycznego poziomowania wysokości reflektorów. Niestety (jak większość bajerów w tym aucie) działały sprawnie tylko ksenony
Ksenony już wyleciały (mandat

) Spryskiwacze już nie długo będą działać

Brakowało mi tylko poziomowania reflektorów aby działało - zrobione tak jak oryginalnie powinno być lub z wykorzystaniem zainstalowanego już systemu.
Wykorzystałem system automatycznego poziomowania. No i tu miałem problem, ponieważ nie posiadałem ani instrukcji obsługi, ani schematu podłączenia, a na necie ciężko było znaleźć.
Piszę ten post bo może jeszcze ktoś znajdzie się w podobnej sytuacji jak ja i będzie miał trudności z podłączeniem tego

Wiec do rzeczy....

Ładny opis podłączenia można znaleźć pod linkiem:
http://wolwikar.pl/download//Instrukcja_montazu_auto_poziomowania.pdf A ja tak w skrócie opiszę...
Przewód A (4 żyły)
żółty

masa
biały

zasilanie 12v (wzięte ze stacyjki lub najlepiej z przewodu gdzie pojawia się napięcie po załączeniu świateł)
czarny

sygnał prędkości VSS (ja tego nie podłączałem)
czerwony

nie podłączone
Przewód B (2 żyły)
czerwony

zasilanie 12v (najlepiej ze stacyjki)
czarny

masa
Przewód C (3 żyły)
brązowy

zasilanie 12v silniczków lamp
niebieski

masa
żółty

sygnał do silniczków
Myślę że tyle powinno wystarczyć. Dokładniejszy opis jest w PDFie pod linkiem który podałem.
Wrażenia z jazdy? Trochę dziwnie

Wysokość świecenia lamp cały czas podczas jazdy są korygowane. W reflektorach mam za wolne silniczki

Ogólnie jest ok - jadąc pod górkę już nie świece w niebo... Jadąc z górki reflektory podnoszą się tylko do pewnego momentu (tak mi się wydaje) więc chyba nie oślepiam innych

Pozdrawiam i mam nadzieje że komuś się przyda ten post
