Witajcie. Mam nadzieję, ze tutaj znajdę odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Miesiąc temu moja A4 B5 została uziemiona przez migające immo. Po dwóch dniach nie udało się pozbyć problemu. Konieczne było odholowanie samochodu. Naprawa u elektromechanika - 280zł wydane. Przez miesiąc spokój, a dziś znów wystąpił ten sam problem. Szczęście, ze po kilku próbach kontrolna immo wreszcie zgasła.
W poszukiwaniu rozwiązania odnalazłem dwa rodzaje urządzeń, które likwidują ten problem. Pierwsze z nich to płytka elektroniczna z trzema kabelkami montowania pod przednim panelem. drugie rozwiązanie to moduł wpinany w gniazdo OBD2 czyli bez ingerencji fizycznej w elektrykę. To drugie urządzenie reklamowane jest jako "Interfejs diagnostyczny Drive Box do samodzielnego wyłączenia immo bez użycia komputera i wizyty u mechanika. Urządzenie łączy się poprzez sterownik z samochodem za pomocą gniazda diagnostycznego OBD2". W ofertach polskich sprzedawców nie ma żadnych informacji, że nie współpracuje z silnikiem 1.8T, ale na zagranicznych stronach jest informacja o 1.8T. Testował ktoś działanie tego urządzenia z 1.8T? To byłoby dobre rozwiazanie, ale nie wiem czy będzie działało z 1.8T ANB.
EDIT Zarath: Poprawiłem nazwę wątku zgodnie z Regulaminem forum, następnym razem proszę stosować się do zapisów REGULAMINU i nazywać wątki poprawnie.
