Witam
Dzisiaj wymieniłem akumulator.
Przed wymianą miałem akumulator 95Ah jakiejś badziewnej chyba chińskiej firmy z niemieckimi naklejkami.
Nie pamiętam jakie miał kodowanie.
Dzisiaj założyłem akumulator Varty 110Ah 920A.
Zakodowałem go VCDSem w wersji 18 i wprowadziłem takie kodowanie: 000915105AK VA0 6104020923
Inne niestety nie chce wejść. Program wyrzuca błąd o niepoprawnej ilości znaków czy niepoprawny ciąg znaków. Nie pamiętam dokładnie.
Wyskakuje, że powinien mieć 26 znaków w systemie szesnastkowym czy jakoś tak.
Czy to jest wina kodowania czy może czegoś innego?
Czy z tego powodu może czasem przejść w tryb awaryjny? Dodam, że ten tryb włącza się najczęściej na samym zapłonie.
Wystarczy, że zgaszę auto. Odpalę i tryb awaryjny znika na jakiś czas, nieraz nawet kilka dni się nie pojawi.
Tak to wygląda. Przepraszam za jakoś zdjęcia ale robiłem je na szybkiego.
Czy to moduł Can Gateway do wymiany? Czy może coś innego??
Zmieniłem kodowanie na 8K0915105F i nadal to samo. Co może być przyczyną? Szukać dalej innych kodów?
Proszę spojrzeć na zdjęcia. Ostatnie zdjęcie pokazuje parametry po zgaszeniu auta.







Dzisiaj na alternatorze miałem 14,2V a np wczoraj 12,8V albo lekko ponad 13V. Czyżby regulator na alternatorze do wymiany?
Witam.
Nie będę zaczynał nowego tematu.
Miesiąc temu kupiłem Vartę Silver Dynamic 110Ah.
Kodowalem tymi kodami: 8K0915105F albo 000915105AK.
Proszę powiedzieć dlaczego po ładowaniu do pełna prostownikiem VCDS pokazuje że jest naładowany w 98% i że ma tylko 77Ah?