.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2025 22:32:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [ A6 C5] Problem z wiskoza ( chyba )
PostNapisane: 28.lip.2012 10:00:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Dobry kolega mnie przekonal abym jeszcze dal garbatej jedna szanse...Takze turbo wyczyszcze ale dopiero za miesiac.

Kolego, czy taki zestaw uszczelek bedzie dobry ?
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... kod=B8F741

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C5] Problem z wiskoza ( chyba )
PostNapisane: 28.lip.2012 10:22:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
1. 059 145 757 – uszczelka przewodu odprowadzającego olej z naszej turbiny

2. 4D0 253 115 A – uszczelka kolanka odprowadzającego spaliny z turbiny do
układu wydechowego. (w AKE jest jeszcze dodatkowa uszczelka 4D0 253 115 D
– zaznaczę na zdjęciach, w którym miejscu)

3. b 035 115 427 - oring uszczelniający przewodu odprowadzającego olej z
naszej turbinki (bardzo ważna sprawa – nie zakładajcie czasem starego)

4. +N 013 811 5 (2 szt.) – pierścień uszczelniający przewodu olejowego przy
turbinie A10 X 13,5 (zasilanie)

5. +N 902 002 01 (10 szt.) nakrętka samokontrująca kołnierzowa z
samozabezpieczeniem. (należy wymienić bezwzględnie – nakrętek
samokontrujących używa się tylko raz !!!)

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C5] Problem z wiskoza ( chyba )
PostNapisane: 28.lip.2012 10:24:38 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
zegar napisał(a):
Do Audi sie nie zrazaj, poprstu kupiles silnik z poczatku produkcji ktory sam w sobie nie jest najlepszy, a w Twoim przypadku byl jeszcze dosc mocno wyeksploatowany.

Zrob jak Zara powiada, jakies 1.9 tdi na pompie (np 110ps) pare zl w rozrzad i jakies pierdoły i historia sie nie powtorzy.


"Tako rzecze Zarathustra" hehe
Największy wydatek w moim AFNie to byla zawiecha z przodu (lemforder) 1600 zł i regeneracja turbo 850 zł. Inne rzeczy to pierdoły.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: