Miałem problem z łopadkami kierunku. Gdy dawałem kierunek w prawo, łopatka leciutko wędrowała do góry. Po skręcie nie wracała z powrotem. Natomiast gdy dawałem w lewo, łopatka już z większą siłą wędrowała w dół, a po skręcie z takim impetem wracała, że przełączała mi kierunek sygnalizujący jazde w prawo. Teraz mam większy problem

, gdyż kożystając z sytuacji remontu mojego autka postanowiłem rozebrać kierunki i spojrzeć co jest nie tak. Nie spodziewałem się, że jest to bardziej skomplikowane niż w Audi 80

. Wszystko było by w porządku gdyby przy rozkładaniu nie wypadła mi największa w tym zestawie sprężynka i taki plastikowy wichajsterek. Zmontowałem to bez tych dwóch elementów i wygląda na dobrze działający układ, ale chciałbym wiedzieć gdzie było i w jakim celu zostało zamontowane. Może ma ktoś gdzieś schemat, jak to jest zbudowane był bym wdzięczny. A może wie ktoś, bo już to rozkładał, co jest na rzeczy i mógł by poradzić gdzie to wcisnąć i jak zamontować rano wrzucę zdjęcia poglądowe co to za elementy.