szogun0 napisał(a):
Nie z błędów.
W parametry rzeczywiste trzeba patrzeć.
Albo od razu na pałę wymień przełącznik stopu i jeszcze przełącznik sprzęgła.
ok. jak wspomnialem dopiero zaczynam zabawe z Vag-iem....mozesz troche jasniej, jak i gdzie w te parametry rzeczywiste?
a co do Abs-u, wiem ze uwalone bo zaswieci sie nie raz, ale nie wiem czy to ma znaczenie przy tempomacie, choc to takze bym naprawil, ale nie wiem co: sensor abs przy kole? oba?
----------------------------
Temat rozwiazany:
odpalamy Vag-com,
[01 engine] - silnik
[08 Means Block] - wpisujemy 006 i [GO]
bez dotykania niczego powinno byc 000
po nacisnieciu sprzegla pierwsza cyfra zmienia wartosc na 1, druga/trzecia to hamulec, czyli po nacisnieciu sprzegla i hamulca mamy 111.
U mnie byl walniety czujnik sprzegla, wyswietlalo 100 bez naciskania niczego, czyli tempomat nie lapal bo myslal ze sprzeglo wcisniete ciagle.
Jak pisalem czasem dzialal, a to dlatego ze czunik ten to dosc slaba konstrukcja...urwala sie blaszka w srodku i czasem sie obwod zamykal jak sie blaszka dobrze ulozyla. Znalazlem uzywany, ale takze zepsuty. W ASO po 20euro maja nowy zmodyfikowany troszke.