.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.maja.2025 21:26:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A80 B3 1.6 PP jak odpalić na krótko?
PostNapisane: 10.gru.2013 19:29:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
Witam Panowie.
Da się w jakiś prosty sposób odpalić na krótko auto z tematu?
Nie kręci rozrusznikiem, słychać tylko 'pyk' przekaźnika. Rozrusznik sprawny. Auto z pychu zapala. Masakra jakaś - druga 80 1.8 po całej nocy na mrozie zapaliła po pierwszym strzale, przyjechałem do domu wstawiłem do garażu, a po 4h trup.
Paliwo ma, rozrusznik kręci, kopułka, palec, przewody nowe. Podmieniłem cewkę z 1.6 i nic. Na holu też nie chce zagadać...

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A80 B3 1.6 PP jak odpalić na krótko?
PostNapisane: 10.gru.2013 20:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2013 10:28:38
Posty: 112
Auto: A4 B6 3.0 AVK
A odczyt błędów ? Po drugie chyba zły dział.
Jak wygląda akumulator ? Jeśli jest sprawny, a słychać ,,cyknięcie", można odpalić autko na pych i rozrusznik NA 100% SPRAWNY to zobaczył bym elektromagnes i przewody do masy i +.
W drugim przypadku z Audi - odczytaj najpierw błędy. Jeśli brak będzie trzeba szukać dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A80 B3 1.6 PP jak odpalić na krótko?
PostNapisane: 13.gru.2013 00:59:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Nie wiem, czy w B3 1.6 PP można w ogóle podłączyć VAG-a, czy raczej tylko wybłyskać kody.
Dziwne, ze zapala na pych, a na holu nie chce.
To "pyk", to gdzie słychać? Jeśli pyka cewka rozrusznika, to posprawdzaj klemy, masę silnika, możesz popukać w rozrusznik lekkim młotkiem (z wyczuciem). Jeśli pyka tylko przekaźnik, to sprawdź, czy dochodzi prąd na kabel sterujący cewką.
A "na krótko", potrzebujesz kabe z końcówką żeńską, zakładasz go na cewkę zamiast kabla sterującego, włączasz zapłon i dotykasz drugi koniec kabla do zacisku "plus" akumulatora. Uwaga na palce, ręce, rękawy szaliki itp., itd. Uważaj, żeby Cię nie wkręciło, jakiś czas temu znajomy wkręcił sobie w taki sposób palec między pasek rozrządu i kołku wałka. Co ciekawe, pozrastało się i dalej ma palec... Ale przytomność stracił. Więc ostrożnie z tym "na krótko" i uważaj gdzie wieszasz ten dodatkowy kabel.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: