Nie wiem, czy w B3 1.6 PP można w ogóle podłączyć VAG-a, czy raczej tylko wybłyskać kody. Dziwne, ze zapala na pych, a na holu nie chce. To "pyk", to gdzie słychać? Jeśli pyka cewka rozrusznika, to posprawdzaj klemy, masę silnika, możesz popukać w rozrusznik lekkim młotkiem (z wyczuciem). Jeśli pyka tylko przekaźnik, to sprawdź, czy dochodzi prąd na kabel sterujący cewką. A "na krótko", potrzebujesz kabe z końcówką żeńską, zakładasz go na cewkę zamiast kabla sterującego, włączasz zapłon i dotykasz drugi koniec kabla do zacisku "plus" akumulatora. Uwaga na palce, ręce, rękawy szaliki itp., itd. Uważaj, żeby Cię nie wkręciło, jakiś czas temu znajomy wkręcił sobie w taki sposób palec między pasek rozrządu i kołku wałka. Co ciekawe, pozrastało się i dalej ma palec... Ale przytomność stracił. Więc ostrożnie z tym "na krótko" i uważaj gdzie wieszasz ten dodatkowy kabel.
Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|