.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.maja.2025 20:07:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak wyłączyć immobiliser.
PostNapisane: 15.cze.2017 12:39:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2016 19:48:56
Posty: 18
Auto: Golf III 1.9 TDI
Witam wszystkich serdecznie.

Jeśli to możliwe, to prosiłbym o pomoc w wyłączeniu immobilisera. W tej chwili mam w nim jakieś uszkodzenie, przez które nie działa mi diagnostyka ECU (ale silnik odpala). Boję się, że za jakiś czas padnie całkiem i nie będę mógł uruchomić silnika

Rzecz się tyczy golfa III 1.9 TDI 90KM (silnik 1Z), więc niech nikt się nie boi, że chodzi o jakieś niecne zamiary (jak kraść to miliony a nie golfa :) ). Ewentualnie jeśli nie tu, to prosiłbym o jakąś pomoc przez PW.

Jakby co, to mam dostęp do programatora, lutownicy i innych bajerów potrzebnych do tej operacji.

Chciałbym tylko wiedzieć, który układ w ECU należy wylutować i zmienić mu wsad. Wiem, że wsad należy zmienić i wyliczyć nową sumę kontrolną ale nie wiem czym (programem immo off?? czy czymś innym).

Pozdrawiam i proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak wyłączyć immobiliser.
PostNapisane: 15.cze.2017 13:14:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Załóż emulator
-> http://allegro.pl/vag-emulator-immobili ... 06763.html
Albo nowy sterownik z jakiejś 80-tki bez imo.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak wyłączyć immobiliser.
PostNapisane: 16.cze.2017 07:32:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2016 19:48:56
Posty: 18
Auto: Golf III 1.9 TDI
No właśnie emulatora bym nie chciał. Jakoś wydaje mi się, że im mniej dokładania różnych wynalazków tym lepiej. Sterownika też bym nie chciał zmieniać. No chyba że wyłączenie immo w ECU to takie trudne zadanie, to wtedy nie mam wyjścia. Ale właśnie chciałbym najpierw wiedzieć czy to trudne czy raczej podołam (lutowanie i programowanie to raczej dla mnie nie problem).

Ogólnie wydaje mi się, że to wygląda mniej więcej tak:

1. Wyjęcie ECU i wylutowanie kości odpowiedzialnej za immo. (tu nie wiem która kość)
2. Zgranie wsadu programatorem -> przerobienie wsadu -> wgranie zmienionego wsadu do kości (tu nie wiem czym przerobić wsad)
3. Wlutowanie kości do ECU i montaż ECU w samochodzie.
4. Połączenie przy immoboxie linii K z linią W (żeby działała diagnostyka silnika).

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: