.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.maja.2025 14:53:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B3/B4] Ogrzewanie tylnej szyby.
PostNapisane: 17.lut.2007 22:19:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Witam

Mam takie z pozoru łatwe pytanko. Jak sprawdzić, w którym miejscu mam przerwę w ścieżce na tylnej szybie, gołym okiem nic nie widać a sciezka nie grzeje.
Sprawdzałem miernikiem daną ścieżkę w wielu miejscach i dupa pokazuję, że niby jest przepływ i to taki sam jak na sprawnych sciezkach.

To jest jakiś obwó zamknęty czy jak? Macie jakieś propozycje, bo mi "quattro" się nie wypala :zly:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 23:50:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
To nie sprawdzaj oporności/ ciągłości, ale włącz ogrzewanie i ustaw miernik na woltomierz. Od strony pasażera do masy przyłóź i jedź po ścieżce.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 10:41:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
popełniłeś podstawy bład bo za kazdym razem mierzyłes rezystacje całkowita :D temu była taka sama :peace:

prad płynie po najmniejszej lini oporu :): :): przerwa = max reststacja :D :D

bierzesz baterie 9V i zarówke i dwa kabelki na koncu zakonczone igłami zeby sie "wpinać" w ściezke i w odstepie około 3 cm wpinasz sie w sciezke jak zarówka swieci mocno to znaczy ze pomiedzy igłami sciezka jest git (prad zamyka sie przez ta sciezke 3 cm-trową) a jak bedzie ledwo sie tlic to znaczy ze masz przerwe pomiedzy igłami i twoj obwod zamyka sie po sciezkach całej szyby , wystepuje na nich duzy spadek napiecia i zarowka ledwo sie tli potem tylko zmiejszasz odległosc i masz przerwe :peace:

jak tak w swojej 21 -letniej szybie znalazłem wszystkie a dodatkowo mam oklejona ja folia wiec zeby nie zdzierac jej całej do naprawy zrobiłem dziorki w foli tylko tam gdzie sa przerwy :D:D

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: