Najlepiej zacząć od obniżenia i przysunięcia do siebie na maxa kierownicy.
Odkręcasz listwę pod zegarami (2 albo 3 śruby, dostęp od dołu, wymacasz otwory) normalnie krzyżakiem.
Po odkręceniu listwę lekko odchylasz do siebie z lewej strony i w tak skośnej pozycji wysuwasz w kierunku drzwi kierowcy (bo po prawej stronie listwa ma bolec który wchodzi w konsolę i w tej sposób usztywnia listwę).
Teraz na dole licznik jest przykręcony na bodajże 3 śruby. Odkręcasz je, a potem już tylko walka z kostkami. Ja zawsze zaczynam wyciągać sam licznik od prawej strony i po kolei coraz głębiej odłączam kolejne kostki.
Pamiętaj, żeby podczas wyciągania licznik nie prężył, żeby szybka nie pękła. No i postaraj się zaczepami nie poharatać tapicerki.
Jeżeli wszystko zrobisz bez pośpiechu, delikatnie, acz zdecydowanie, to jest to żaden problem
(ja mając dwie lewe ręce nic nie spieprzyłem

)
Powodzenia
