KorNoLio napisał(a):
Czujnik jest wkręcony w kruciec na górze przy głowicy silnika po prawej stronie (stojąc przodem do samochodu) ten 2 pinowy bodajrze. Sprawdź jaką rezystancję ma ten czujnik przy całkowicie zimnym silniku i przy rozgrzanym, jak to sprawdzisz to napisz i powiem ci czy się zgadza. Mierząc tą rezystancję sprawdzaj czy zmienia sięona płynnie bez rzadnych dziwnych skoków.
Ale nie koniecznie musi to być wina czujnika. Możesz mieć poluzowane dwie śrubki w liczniku trzymające wskaźnik do płytki. Jak wyjmiesz licznik to zobaczysz dwie małe śrubeczki i sprawdź czy są dobrze dokręcone i czy nie są jakieś zanieczyszczone.
NIE.
Za wskaźnik odpowiada ten drugi czujnik wciśnięty obok. Jest on koloru szarego i ma 3 piny. 2 są od wsażnika a ten trzeci od kontrolki przegrzania.
A powodem tego co autor napisał jest przerwanie kabli przy wtyczce pod gumą osłaniającą.