|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| witek_77 |
|
|||
Dołączył(a): 23.lis.2009 13:20:10 Posty: 7 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| witek_77 |
|
|||
Dołączył(a): 23.lis.2009 13:20:10 Posty: 7 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| witek_77 |
|
|||
Dołączył(a): 23.lis.2009 13:20:10 Posty: 7 |
|
|||
| Góra | |
|||
| rodzynek |
|
||||
Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03 Posty: 5223 Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2 |
|
||||
| Góra | |
||||
| witek_77 |
|
|||
Dołączył(a): 23.lis.2009 13:20:10 Posty: 7 |
|
|||
| Góra | |
|||
| rodzynek |
|
||||
Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03 Posty: 5223 Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2 |
|
||||
| Góra | |
||||
| maciu |
|
||||
Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09 Posty: 9212 Lokalizacja: Warszawa Auta: S8 |
|
||||
| Góra | |
||||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| witek_77 |
|
|||
Dołączył(a): 23.lis.2009 13:20:10 Posty: 7 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Morgi |
|
|||
Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41 Posty: 8330 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro |
|
|||
| Góra | |
|||
| witek_77 |
|
|||
Dołączył(a): 23.lis.2009 13:20:10 Posty: 7 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| witek_77 |
|
|||
Dołączył(a): 23.lis.2009 13:20:10 Posty: 7 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Morgi |
|
|||
Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41 Posty: 8330 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro |
|
|||
| Góra | |
|||



Ale pracuje dopiero po odpaleniu samochodu. I jeżeli jest zimny (na ssaniu) to zapala w miare dobrze. Ale gdy samochód jest ciepły i zapalam to wchodzi na 1000rpm i gaśnie. Trzeba przytzymać pedał gazu i powoli schodzic nizej az przy 250rpm wskoczy na swoje prawidlowe obroty. JEżeli ktoś wie które urządzenie jest odpowiedzialne za to wytwarzanie ciśnienia podczas załączenia zapłonu itd to byłbym wdzięczny za wszystkie sugestie.



A8:
S8: 

