|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Janusz_P |
|
||||
Dołączył(a): 02.cze.2016 07:20:59 Posty: 31 Lokalizacja: Katowice Auto: Audi A8 4.2 FSI |
|
||||
| Góra | |
||||
| dice111 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sie.2006 22:43:49 Posty: 1472 Lokalizacja: Těšin Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz |
|
||||
| Góra | |
||||
| Janusz_P |
|
||||
Dołączył(a): 02.cze.2016 07:20:59 Posty: 31 Lokalizacja: Katowice Auto: Audi A8 4.2 FSI |
|
||||
| Góra | |
||||
| Probe041 |
|
|||
Dołączył(a): 19.maja.2008 15:24:28 Posty: 1095 Lokalizacja: DW Auto: AFN, BPP, BDN |
|
|||
| Góra | |
|||
| Janusz_P |
|
||||
Dołączył(a): 02.cze.2016 07:20:59 Posty: 31 Lokalizacja: Katowice Auto: Audi A8 4.2 FSI |
|
||||
| Góra | |
||||
| mek1 |
|
|||
Dołączył(a): 28.sie.2007 11:22:28 Posty: 781 Lokalizacja: a-chów/b-b |
|
|||
| Góra | |
|||
| Janusz_P |
|
||||
Dołączył(a): 02.cze.2016 07:20:59 Posty: 31 Lokalizacja: Katowice Auto: Audi A8 4.2 FSI |
|
||||
| Góra | |
||||
| mek1 |
|
|||
Dołączył(a): 28.sie.2007 11:22:28 Posty: 781 Lokalizacja: a-chów/b-b |
|
|||
| Góra | |
|||
| Janusz_P |
|
||||
Dołączył(a): 02.cze.2016 07:20:59 Posty: 31 Lokalizacja: Katowice Auto: Audi A8 4.2 FSI |
|
||||
| Góra | |
||||
| Gustav |
|
||||
Dołączył(a): 25.sie.2006 13:07:08 Posty: 5556 Lokalizacja: Biała Podlaska Auto: 4x Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| Qaroll |
|
||||
Dołączył(a): 09.sty.2016 18:02:19 Posty: 65 Auto: E500 W211 |
|
||||
| Góra | |
||||
| mositko |
|
|||
Dołączył(a): 19.lip.2016 10:56:14 Posty: 131 Lokalizacja: P-ń i okolica Auto: a6 CANC i cab AHU |
|
|||
| Góra | |
|||




Olej staram się wymieniać co 10 tys. km, bo na moją jazdę raczej inne interwały nie wchodzą w grę. Ale szukałem oleju specjalnie do wydłużonych przebiegów między wymianami, bo takie są (mają być) odporne na utlenianie i parowanie. Oczywiście w grę wchodzą tylko pełne syntetyki na bazie PAO. 


