.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
Zakup A8 D2 https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=149927 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dudekzg [ 27.wrz.2020 18:43:18 ] |
Tytuł: | Zakup A8 D2 |
Witam ! Noszę się z zamiarem kupna A*-ki D2 4,2 quattro 299psów. Chciałbym zapytać, bo najbardziej zorientowani są zawsze użytkownicy, na co zwracać uwagę jeśli chodzi o jakieś nagminnie psujące się w nich mankamenty, bądź w jakie miejsce zajrzeć, by nie nadziać się na jakąś "minę", "studnię bez dna". |
Autor: | dice111 [ 27.wrz.2020 21:44:13 ] |
Tytuł: | Re: KUPUJEMY Audi V8 (linki do ogłoszeń, oceny) |
Który rok ? pre-FL nigdy jakoś nagminnie się nie psuły, akurat nie trzymają mocy, żrą olej (po tylu latach i przebiegu) i nękają je co chwilę jakieś nowe wycieki. Głównie wszystko za sprawą wieku. Czujnik wału z wiązką, przepływomierz, cewki, moduły, moduł tempomatu i manetka (tu zazwyczaj wystarczy przeczyścić, a moduł wrzuć z Sharana) to są takie z typowych rzeczy. Gnić tam mogą jedynie sanki silnika (ale jak ktoś olewał wycieki to pewnie zakonserwowane ![]() Skrzynia biegów, 4HP trwalsza, ale.. ciężko już o części dla niej z ZFa, 5HP ma dupiato zestopniowywane te biegi, nie jest już tak trwała, także tu kupisz albo przed, albo już po remoncie (remont w PL mało kto Ci zrobi od początku do końca bo to koszt w granicach 10k PLN, więc zazwyczaj robione po łebkach, byleby wytrzymało gwarancje, albo limit km). Manual v V8 dostępny fabrycznie tylko w S8. A8 z manualem to zazwyczaj swap zrobiony z 2.5 TDI (skrzynia inaczej zestopniowana niż Getrag z eSy). Generalnie polecam zajrzeć na a8team i poczytać. To są stare samochody, które można kupić "za gorsze", zwłaszcza z 3.7 w ośce, ale.. skarbonki bez dna |
Autor: | bloku [ 28.wrz.2020 06:48:19 ] |
Tytuł: | Re: Zakup A8 D2 |
Ja dodam od siebie, że problem w preFL to jeszcze utlenianie się lakieru na elementach płaskich (maska, błotniki przód, dach). W PL często są uklepane tylne sprężyny i auto siedzi na dupie - ludzie myślą, że przód ma za wysoki zawias a to tył jest uklepany. Z elektryki to częsta usterka to regulacja elektryczna zagłówków (wyciągające się pancerze od temp - wystarczy skrócić o ok 8mm), pompa paliwa w autach z LPG bo ludzie zapominają aby mieć min 1/3 baku paliwa. Ale jak Dice wspomniał...skarbonka bez dna bo jaka by nie była po tylu latach zawsze będzie coś do roboty. |
Autor: | dice111 [ 28.wrz.2020 21:07:51 ] |
Tytuł: | Re: Zakup A8 D2 |
Z tym tyłem to prawda, zwłaszcza jak ktoś tam ładuje butle, ale przód optycznie faktycznie stoi wyżej, dlatego tez często u nas ludzie ładują te talerzyki obniżające. Nie wiem jak można na tym jeździć, mi na sportowym zdarza się przytrzeć rozpórką to co dopiero musi być na takiej glebie (dla mnie gleba ok - ale tylko i wyłącznie air ride). |
Autor: | Morgi [ 29.wrz.2020 09:30:31 ] |
Tytuł: | Re: Zakup A8 D2 |
D2 potrafi kosztować, jeśli chce się mieć wszystko OK. |
Autor: | void [ 29.wrz.2020 10:46:09 ] |
Tytuł: | Re: Zakup A8 D2 |
Niższy tył w Audi to również przypadłość A4. Przy zmianie sprężyn wystarczy zastosować wyższą kategorię wagową lub dwie, jeżeli siedzi butla gazem. Każde auto, które ma być porządnie zrobione będzie kosztować. W przypadku D2 te koszty będą wyższe... |
Autor: | dudekzg [ 29.wrz.2020 19:31:07 ] |
Tytuł: | Re: Zakup A8 D2 |
No jak do tej pory byłem użytkownikiem Forda scorpio, który też był skarbonką i w zasadzie teraz się zastanawiam, czy ta A8-ka 4.2 quattro w automacie, czy dobry rower hahaha W sumie była 01/1998 czyli preFL, bo nie było chromów na zderzakach. Znalazłem też taką, ale dwa razy droższa i bez navi i webasta. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 08f3db91da |
Autor: | Inter32 [ 30.wrz.2020 12:38:52 ] |
Tytuł: | Re: Zakup A8 D2 |
Za droga nie warto,za te pieniądze można mieć lepsze samochody |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |