| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
| [pytanie o wybor Audi] prosze o dobra rade https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=44874 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | GORG [ 24.sie.2006 15:29:43 ] |
| Tytuł: | [pytanie o wybor Audi] prosze o dobra rade |
Witam klubowiczow i uzytkownikow. Na forum Audi jestem po raz pierwszy - przegladajac je stwierdzam z przyjemnoscia ze panuje tu dosyc przyjazna atmosfera, qulturka i chec niesienia pomocy ... - o ktora wlasnie prosze.
Zaczne od tego ze na temat Audi nie mam absolutnie zadnego pojecia (oprocz sportowych legend tej marki), nigdy takowego nie posiadalem i nie uzywalem. Jestem milosnikiem dwoch i czterech kolek z naciskiem na joung i oldtimer - jako funCar posiadam BMW 635 csi.
Czas przejsc do meritum: W najblizszym czasie chce zakupic (ekonomiczne!) autko rodzinne, pojemne, do dalszych eskapad z rodzina i bagazem. Biorac pod uwage stosunek ceny do jakosci - wybor padl na BMW i Audii. Niestety do BMW z przyczyn subiektywnych nie dolozy sie moja malzonka wiec jedyna opcja to AUDI.
Prosze was o rade przy nastepujacych zalozeniach: Kombi Ekonomia (w gre moze wchodzic sekwencja) lub TD Dynamika Komfort Quattro (no fajnie by bylo )
Budzet: 15-20 tys zl. Auta powyzej lat 90'... Oczywiscie wzglednie mala awaryjnosc
Jakie modele wchodza w gre i z jakich rocznikow. Jakie silniki. Wiem ze temat rzeka - a zalozenia dosyc szerokie - ale jak juz zaznaczylem - nie mam o Audii zielonego pojecia. Prosze wiec o moze jak najbardziej pragmatyczne rady...
pozdrawiam Gorg |
|
| Autor: | Leo [ 24.sie.2006 15:44:44 ] |
| Tytuł: | |
A6 2.5 tdi quattro 180 KM jest dla Ciebie idealny. |
|
| Autor: | hans [ 24.sie.2006 15:58:23 ] |
| Tytuł: | |
Leo , ale do 20 tys ... chyba ze chodzi o 20 tys E |
|
| Autor: | j@cek [ 24.sie.2006 16:36:15 ] |
| Tytuł: | |
a4 tdi quattro |
|
| Autor: | GORG [ 24.sie.2006 16:50:44 ] |
| Tytuł: | |
przegladam forum - nie ogarniam...
Przewijaja sie dobre opinie o Audi 100 C4 i o silniku 2.8 V6 (gladko przyjmuje sekwencje i potrafi byc "ekonomiczny" ) . Co do TDI - w budzecie ktorym bede dysponowal obawiam sie ze silniki moga miec duze przebiegi - a w obecnym czasie ceny benz./disel sa zblizone - bardziej oplacalna wydaje sie byc sekwencja...hmm..
Czy mozna trafic dobry egzemplarz np. 100 C4 quattro z silnikiem nadajacym sie do sekwencji? tzn. czy zmiescilbym sie w budzecie laczne z instalacja ? |
|
| Autor: | hans [ 24.sie.2006 17:33:25 ] |
| Tytuł: | |
pewnie ze da rade... tylko z miejscem na bagaz bedzie gorzej niz w dizlu. |
|
| Autor: | Mauzer [ 24.sie.2006 18:32:15 ] |
| Tytuł: | |
A6/c4 2.8 30V Avant quattro + seq. Do 20tyś można coś znaleźć fajnego. lecz A6 2.5Tdi 140ps napewno nie będzie stwarzał większych problemów niż 2.8. jesli benzyna to kupujesz bez gazu potem wstawiasz sam. |
|
| Autor: | KSYSIU A6 [ 25.sie.2006 09:30:06 ] |
| Tytuł: | |
a6 2,5 tdi 180 km na pewno będzie ci pasowało pozdrawiam |
|
| Autor: | GORG [ 25.sie.2006 10:40:16 ] |
| Tytuł: | |
Dziekuje wam za wskazanie swiatelka w tunelu . Musze teraz "na zywo" przymierzyc sie do A6 lub 100. Co do silnika-nie wiem czy nie za bardzo ponosi mnie fantazja - szukam ekonomicznego "toczydelka" i od razu siegam po 2.8 .... . Ale z przyzwyczajenia wszystko co ma ponizej 2 litrow (oczywiscie bez Turbo) traktuje jako rozrusznik
Poszukam jeszcze dla czystosci sumienia oipinii o mniejszych enginach. Dziekuje Wam bardzo i pozdrawiam. Temat bede pewnie co jakis czas odswierzal - bo ciemny jestem...
|
|
| Autor: | GrzesB [ 25.sie.2006 11:43:39 ] |
| Tytuł: | |
Jak chcesz tanio jeździć to B4 1.9 TDI (1Z) kupisz w tych pieniążkach i na podstawowe sprawy jeszcze Ci kasy zostanie, ale w nich nie było quattro. Na A4 TDI z quattro też Ci zabraknie - pozatym bardzo mało ich było. Znalezienie porządnego egzemplarza A6 R5 2.5 TDI z quattro nie będzie wcale łatwe, a i cena jest zazwyczaj wyższa niż owe 20 tys. zł. Jeśli ma być ekonomicznie to sugeruję diesla - sam mam 2.8 i uwierz mi - w tym samochodzie to akurat koszty paliwa nie są istotne |
|
| Autor: | GORG [ 25.sie.2006 13:06:19 ] |
| Tytuł: | |
GrzesB napisał(a): Jeśli ma być ekonomicznie to sugeruję diesla - sam mam 2.8 i uwierz mi - w tym samochodzie to akurat koszty paliwa nie są istotne
mozesz te mysl ...R O Z S Z E R Z Y C ? |
|
| Autor: | hans [ 25.sie.2006 13:18:02 ] |
| Tytuł: | |
no wlasnie Grzes, mozesz rozszerzyc ?
|
|
| Autor: | GORG [ 25.sie.2006 17:10:35 ] |
| Tytuł: | |
Mam jeszcze pytanie - byç moze banalne - ale ze wzgledu na micro wymiary mojej drugiej polowki - CZY W A6 C4 JEST REGULOWANA WYSOKOSC FOTELA KIEROWCY ? |
|
| Autor: | BiLu [ 25.sie.2006 17:18:26 ] |
| Tytuł: | |
GORG napisał(a): Mam jeszcze pytanie - byç moze banalne - ale ze wzgledu na micro wymiary mojej drugiej polowki - CZY W A6 C4 JEST REGULOWANA WYSOKOSC FOTELA KIEROWCY ?
nie wiem czy jest to standard ale w poprzedniej mialem i teraz rowniez mam regulacje wysokosci. co prawda zakres nie jest duzy ale jest |
|
| Autor: | GORG [ 25.sie.2006 17:36:36 ] |
| Tytuł: | |
Dziekuje...
:510: Zaczynam poszukiwania A6 Avant 2500 TDi..... Czy te auta i silnik maja jakas rodzinna przypadlosc, na ktora musze zwrocic szczegolna uwage? |
|
| Autor: | GrzesB [ 25.sie.2006 19:33:02 ] |
| Tytuł: | |
GORG napisał(a): GrzesB napisał(a): Jeśli ma być ekonomicznie to sugeruję diesla - sam mam 2.8 i uwierz mi - w tym samochodzie to akurat koszty paliwa nie są istotne mozesz te mysl ...R O Z S Z E R Z Y C ? Jasne, że mogę... tam są dwie głowice, większe koszta użytkowania... a jak nie daj boże coś Ci piardnie to spore koszta pierdół - zdejmowanie głowic wiąrze się z planowaniem, wymianą zaworów (u mnie), nowymi szpilkami (po 30 pln sztuka), uszcelkami itd. Generalnie koszty spore i zazwyczaj takie auto trzeba doprowadzić do stanu używalności... Chyba, że kupisz od klubowicza co dba o samochód... |
|
| Autor: | spanky [ 25.sie.2006 21:35:43 ] |
| Tytuł: | |
GORG napisał(a): Dziekuje...
![]() :510: Zaczynam poszukiwania A6 Avant 2500 TDi..... Czy te auta i silnik maja jakas rodzinna przypadlosc, na ktora musze zwrocic szczegolna uwage? tak ... poprzedni własciciel .....
a tak powaznie to oprzeszukaj forum .. na ten temat bylo bardzo duzo .... |
|
| Autor: | sero c4 [ 25.sie.2006 22:53:35 ] |
| Tytuł: | |
GrzesB napisał(a): GORG napisał(a): GrzesB napisał(a): Jeśli ma być ekonomicznie to sugeruję diesla - sam mam 2.8 i uwierz mi - w tym samochodzie to akurat koszty paliwa nie są istotne mozesz te mysl ...R O Z S Z E R Z Y C ? Jasne, że mogę... tam są dwie głowice, większe koszta użytkowania... a jak nie daj boże coś Ci piardnie to spore koszta pierdół - zdejmowanie głowic wiąrze się z planowaniem, wymianą zaworów (u mnie), nowymi szpilkami (po 30 pln sztuka), uszcelkami itd. Generalnie koszty spore i zazwyczaj takie auto trzeba doprowadzić do stanu używalności... Chyba, że kupisz od klubowicza co dba o samochód...
|
|
| Autor: | quattro [ 26.sie.2006 03:43:56 ] |
| Tytuł: | |
Jedne z twarlszych to 2.3 wszystkie R5
|
|
| Autor: | GORG [ 04.sty.2007 16:00:39 ] |
| Tytuł: | |
Wybor padl na B4 2.3 / 2.6 avant quattro. Ze wzgledu na gabaryty, 4 lapy oraz niezawodnosc. W moim nowym miejscu zamieszkania przyda sie do ..."na skroty"
Pozdrawiam Gorg |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|