| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
| A6 C5 AFN Avant - co wy na to ? https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=52347 |
Strona 1 z 3 |
| Autor: | christo_ [ 03.sty.2007 11:09:47 ] |
| Tytuł: | A6 C5 AFN Avant - co wy na to ? |
Witajcie Chcialem kupic A4 w avancie 131ps ale troche malo miejsca z tylu. Chyba zdecyduje sie na A6 w avancie z motorkiem AFN z roku 1999r. ma klimatronic, pelna elektryke, na moje oko nie dotkniety, przebieg 204 tys . Ksiazka serwisowa. AFN daje rade w takiej ciezkiej krowce ? Nie chce sie scigac tylko potrzebuje wieksze autko, oszczedne, nieawaryjne i z klasą
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... d6c358f2e9 co przy tym przebiegu (zakladajc ze oryginalny - jestem w trakcie sprawdzania) trzeba bedzie zrobic oprócz rozrzadu ? |
|
| Autor: | Baskecior [ 03.sty.2007 11:14:51 ] |
| Tytuł: | |
Do bezawaryjnego i bardzo oszczędnego toczenia się wystarczy. |
|
| Autor: | christo_ [ 03.sty.2007 11:20:45 ] |
| Tytuł: | |
a jak zaaplikuje mały wirusik |
|
| Autor: | Baskecior [ 03.sty.2007 11:28:12 ] |
| Tytuł: | |
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć |
|
| Autor: | meszrum [ 03.sty.2007 12:40:21 ] |
| Tytuł: | |
dosyc drogi jak na ten rocznik. w D mozna znalezc dobrze wyposazone 2.5TDI z 2001/2002 za 12 000€. |
|
| Autor: | spanky [ 03.sty.2007 14:02:48 ] |
| Tytuł: | |
baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć
to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 ....
|
|
| Autor: | meszrum [ 03.sty.2007 17:00:00 ] |
| Tytuł: | |
spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia...
|
|
| Autor: | Baskecior [ 03.sty.2007 17:24:47 ] |
| Tytuł: | |
spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() Założył sobie c(h)ipa i szpanuje |
|
| Autor: | christo_ [ 03.sty.2007 18:56:40 ] |
| Tytuł: | |
juz zrobilem maly wywiad po VIN i okazuje sie ze niemiaszki cofnely licznik Prawdopodobnie ma przejechane na dzien dzisiejszy cos pod 270-300tys jutro jade na pelna diagnostyke silnika do serwisu a potem do diagnosty na test zawieszenia - na co zwrocic uwage przy motorze i przy zawieszeniu ? |
|
| Autor: | spanky [ 03.sty.2007 20:18:43 ] |
| Tytuł: | |
meszrum napisał(a): spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia... ![]() uwierz mi ze do A4 ta nazwa tez pasuje ... baskecik napisał(a): spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() Założył sobie c(h)ipa i szpanuje he he he ... kupiles A4 2 miesiace po mnie ... tyle samo daje Ci na wirusika ...
|
|
| Autor: | Baskecior [ 03.sty.2007 21:15:16 ] |
| Tytuł: | |
spanky napisał(a): meszrum napisał(a): spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia... ![]() uwierz mi ze do A4 ta nazwa tez pasuje ... baskecik napisał(a): spanky napisał(a): baskecik napisał(a): 130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... ![]() Założył sobie c(h)ipa i szpanuje he he he ... kupiles A4 2 miesiace po mnie ... tyle samo daje Ci na wirusika ... ![]()
|
|
| Autor: | christo_ [ 04.sty.2007 16:54:07 ] |
| Tytuł: | |
ha no i kupilem
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla. Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ? |
|
| Autor: | meszrum [ 04.sty.2007 17:42:04 ] |
| Tytuł: | |
christo_ napisał(a): ha no i kupilem
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla. Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ? jechac na czyszczenie. same moga sie popsuc, ale nigdy naprawic. |
|
| Autor: | christo_ [ 04.sty.2007 19:38:42 ] |
| Tytuł: | |
ile moze kosztoac srednio tak przyjemnosc ? ( czyszczenie kierownic - przeglad turbiny ) - macie namiar na kogos solidnego i niedrogiego od audi/VW w poblizu nowego sacza ? (małopolska) |
|
| Autor: | KrzysiekR [ 05.sty.2007 00:15:17 ] |
| Tytuł: | |
christo_ napisał(a): ha no i kupilem
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla. Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ? Standard może być N75
|
|
| Autor: | Mauzer [ 05.sty.2007 02:55:58 ] |
| Tytuł: | |
jedź tam gdzie regenerują turbiny i powiedz o co chodzi, chyba że masz pare kluczy, weźmiesz dzień urlopu i sam zrobisz
dlaczego zepsułeś forum?
|
|
| Autor: | christo_ [ 05.sty.2007 04:34:53 ] |
| Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): dlaczego zepsułeś forum?
![]() .... ja nie chciałem .... samo sie tak zrobiło buuuuu
|
|
| Autor: | christo_ [ 13.sty.2007 23:34:53 ] |
| Tytuł: | |
Panowie wiec podusmowanie : - wymiana : pasek rozrzadu , napinacz, rolka, paski od klimy, alternatora, pompa wodna, olej silnik (Valvoline 10W40 maxlife) filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, olej w skrzyni (Valvoline 75W90), plyn do chlodnicy, plyn do wspomagania, plyn hamulcowy (materialy dobrych firm m.in. contitech, SKF, INA, Febi itp) - koszt 850zł Wyczyszczone kierownice w turbince + robocizna - 350zl autko smiga jak diabeł - az z ciekawosci kiedys pojade na hamownie bo wydaje mi sie ze jak na 110KM i wage 1600kg to on cos za szybko przyspiesza
ile kosztuje taka przyjemnosc na hamowni ? |
|
| Autor: | Waldemar_W [ 13.sty.2007 23:50:02 ] |
| Tytuł: | |
Tez mam takie wrazenie (AFN w C5). 110 koni w takiej kolubrynie nie powinno tak szybko sie przemieszczac. Ale wedlug mnie to zasluga ogolnie silnikow TDI ktore sa dosyc brutalne Najgorzej zebrac sie spod swiatel, pozniej po zapieciu trojki jest juz tylko lepiej. Xantia 2.0 HDi 110 koni prawie dostala lupnia, pas sie niestety skonczyl Z ciekawosci testowales v-max ?
|
|
| Autor: | christo_ [ 13.sty.2007 23:55:44 ] |
| Tytuł: | |
jeszcze nie testowalem - ale w najblizszym tygodniu dam ognia bo juz rozrzad , oliwa i filtry wymienione a poprzedni wlasciciel-starszy Pan notabene- jezdzil po 1 lub 2 km po miescie od wlaczenia do zgaszenia silnika i pewnie nagaru i innego syfu pelno - wiec zapodam niuni małe dmuchanko motoru
|
|
| Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|