| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
| Audi 80 B3 https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=58358 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Maolat [ 19.kwi.2007 20:02:29 ] |
| Tytuł: | Audi 80 B3 |
Witam wszystkich , Mam male pytanie aktualnie jestem posiadaczem Renault 5 GT Turbo 1.4 Turbodoladowany coś za coś przyspieszenie okolo 7.5 s , spalanie minimalne 12 miasto srednie spalanie przy normalnej jezdzie 13-15 maxymalne Ile zachce ogulnie jest to jzu moje 3 R5 jednak , Albo sie starzeje albo mi odbija , ale szukam autka wiekszego , spokojnego i oszczednego niestety neiamm wielkich funduszy i szukac autka za okolo 3-4 tys zł . Audi 80 w tej "okraglej" budzie (B3) mi sie bardzo podoba , i chcial bym was popytać co myslicie o tym autku ,
-Awaryjnoosc -Ceny czesci , dostepnosc -Ekonomia jazdy (spalanie itp) Pewnie wiekszosc zna sie dobrze na silnikach itp na co mam zwracac najwieksza uwage przy tychh autach ? (W R5 znam prawie wszystki czule punkty ale nie w Audi )
http://moto.allegro.pl/item185444187_au ... nzyna.html Czekam na odp. Dzieki wielkie
|
|
| Autor: | ZiPi [ 19.kwi.2007 21:59:08 ] |
| Tytuł: | |
Witam i zapraszam do dzialu NEWBIE w celu przywitania sie z wszystkimi. Co do B-3, to poszukaj czegos z wiekszym silnikiem, najbardziej polecam silniki 5 cylindrowe, bo po przesiadce z Reno 5 Turbo, w tym 1.6 z nudow mozesz zasnac za kierownica Lepiej dozbieraj kaski i kup model 90, to to samo co 80, tylko z fajnym 5 cylindrowym silnikiem a najlepiej z napedem quattro
Z reszta kup co Ci sie podoba, oby w dobrym stanie bylo Awaryjnosc - jak w kazdym leciwym aucie popsuc moze sie wszystko a najczesciej psuja sie pierdolki. Ceny czesci - niskie, dostepne wszedzie. Ekonomia i spalanie - moje byle B-3 z silnikiem 1.8 palilo ok 7L w trasie i ok 10 - 11 L benzyny w miescie , gazu odpowiednio 9 - 12 L. Kupujac Audi zwroc szczegolna uwage na korozje. W bezwypadkowym nawet starym Audi nie ma prawa jej byc ! Wszystkie modele Audi od 1987r maja ocynkowane blachy. Unikaj zagazowanych Audi na mechanicznym wtrysku - gaz w tych silnikach nie spisuje sie dobrze, trzeba sie znac, zeby bezproblemowo tym na gazie jezdzic. |
|
| Autor: | bubu05 [ 19.kwi.2007 23:43:34 ] |
| Tytuł: | |
hej ,wiec tak... awaryjnosc od uzytkowania ja musialem kilka tys. wsadzic bo poprzedni wlasciciel nie dbal ja montuje albo orginal (dzis pasek wentylatorow i wkladke postojowki za 67 zl suma (czesci))albo bardzo wysokiej jakosci zamiennik i to sie zwraca... . auto bardzo wygodne. to moje pierwszy samochod audi i o moim moge powiedziec baaaaardzo komfortowe i ciche (comfort edition) ekonomiczne i bez awaryjne . od 89 jest srodek ktory zostal w b4 do 1995 roku wiec wydaje mi sie ,ze to lepsze rozwiazanie. za 4000 zl wydaje mi sie ,ze niekupisz tego samochodu... bo jak jest sprowadzony dochodzi ci rejestracja ,ubezpieczenie ,podstawowe naprawy typu rozrzad itp. rzeczy i tak musisz liczyc min 5. Sprzedal bym ci moje bo szukam a3 w tdi od 98> ,0 wkladu (ja juz dosc wsadzilem ) wszystkio sprawne po najmniejsza zarowke ,nowe zawieszenie (cale) silnik 30 tys po remoncie ( zaczol brac olej ,nieduzo ale juz mnie to zdenerwowalo ) klima pod obudowie ,uklad chamulcowy ogolnie wszystko wartosc rachunkow okolo 8-9 tys za 2 lata tyle go mam,ale za 4000 zl Ci go nie dam .
Polecam samochod bardzo dobry ! Mi osobiscie sie bardziej od b4 podoba zwlaszcza przod noi nie kradna tak .
polecam!! |
|
| Autor: | Maolat [ 20.kwi.2007 07:35:39 ] |
| Tytuł: | |
no robi sie ciekawie zobaczyc zawsze warto
maolat19@o2.pl jak moge prosic wyslij fotki no i cene oczywiscie
|
|
| Autor: | Tofik20 [ 20.kwi.2007 11:08:14 ] |
| Tytuł: | |
180km to miały tylko 2.3 20v. Jezdze od dwóch lat b3 1.8 90km. Przejechałem 70tys i ani razu auto mnie nie zawiodło. Do wymiany czeka tylko maglownica
Ogólnie z kupieniem czesci nie ma problemu, ceny sa niskie (duzo zamienników) Jezeli chciałbys auto zagazowac najlepszy byłby do tego silnik 1.8 na jednopunkcie. Torpeda to to nie jest ale zawalidroga nie bedziesz |
|
| Autor: | bubu05 [ 20.kwi.2007 23:23:35 ] |
| Tytuł: | |
Tofik20 napisał(a): 180km to miały tylko 2.3 20v.
Jezdze od dwóch lat b3 1.8 90km. Przejechałem 70tys i ani razu auto mnie nie zawiodło. Do wymiany czeka tylko maglownica Ogólnie z kupieniem czesci nie ma problemu, ceny sa niskie (duzo zamienników) Jezeli chciałbys auto zagazowac najlepszy byłby do tego silnik 1.8 na jednopunkcie. Torpeda to to nie jest ale zawalidroga nie bedziesz no napisalem 2.3 wiadomo ,ze 20v bo reszta ma 133 , co do zawalidroga to chyba nie ,bo moj jednopunkcik na gazie z kompem idzie ponad 200 licznikowe zaznaczam ,ale idzie
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|