.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
[Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy cd. https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=122239 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Audi Sport [ 13.mar.2013 18:03:38 ] |
Tytuł: | [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy cd. |
Witam, Jestem w posiadaniu Audi 80 B3 2.0 na KE-Motronic'u, zakupione przez ojca w 97r. Pełnoprawnie jest już moja od 09r. :mrgreen: Przodzik został zmieniony na B4 i to cały przód wraz z błotnikami, lampami itp. Jednak niedawno powrócił ori front ![]() Trochę info na jego temat ![]() :arrow: Model: 80 B3(Typ89) :arrow: Data produkcji: 15.02.1989r :arrow: Silnik: 2.0 83kW/113KM, oznaczenie jednostki: 3A, wtrysk wielopunktowy Bosch KE-Motronic (mechaniczny) :arrow: Kolor: Satin Black Metalic (Satynowy czarny metalizowany) LY9Y Wyposażenie dodatkowe z jakim wyszło z fabryki ![]() - Dodatkowe zegary - Obniżone sportowe zawieszenie -25mm - Przyciemnione szyby z zielonym paskiem na przedniej szybie - Tylna kanapa z podłokietnikiem i zagłówkami - Pełnowymiarowe koło zapasowe - Reflektory przeciwmgłowe - Zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia - Spoiler na klapie bagażnika aluminiowy (wysoki) - Tylna blenda Hella rot - Skórzana gałka zmiany biegów, skórzany mieszek - Lakier metalic Wyposażenie wymodzone za czasów niemca: - Elektryczne szyby przód (dorabiane na siłownikach i przekaźnikach Bosch'a i przełącznikach znajdujących się w tunelu środkowym) - WON ! - Centralny zamek na przód (na elektrycznych podnośnikach) - OUT ![]() - Dioda w tunelu środkowym (straszak imitujący alarm - zaczyna migać po zamknięciu zamka) - WON ! - Zestaw 6 głośników na przetwornicach fimy Blaupunkt w tylnej półce. - WON ! Modyfikacje (zrezane) <oki> ![]() - Wspomaganie - Teleskop do otwierania maski (w oryginalnym miejscu) - Oryginalny skórzany mieszek - Klima manualna oryginalna z b3 ( wyciągnięta z audi z tego samego roku i miesiąca produkcji ![]() ![]() - Kierownica Audi Sport - Dokładka tunelu środkowego na popielniczkę od wersji US. Dzięki DZIKI <piwo> - Oryginalny emblemat na deskę od wersji SPORT Edition - Daszki z podświetlanymi lusterkami dla kierowcy i pasażera od wersji US - Dzięki DZIKI <piwo> - Wyświetlacz temperatury zewnętrznej - Tapicerka satynowa z pół kubełkami i boczkami od wersji <quattro> <yes> - Teraz to się siedzi ![]() - Przycisk ANTI LOCK czyli wyłącznik ABSu od wersji US. Dzięki DZIKI <piwo> - Oryginalny centralny zamek na 4 drzwi i klapę bagażnika - <ok> - Moduł AC/BC - <ok> - Przycisk do zmian funkcji w BC - Dzięki DZIKI <piwo> - <ok> - Elektryczne szyby x4 - <ok> - Elektryczne i podgrzewane lusterka - <ok> - Nawiewy na nogi pasażerów tylnej kanapy - <ok> - Ori audio na tył Blaupunkta wraz z "Duo Sound'em" i syczkami <ok> - Zaślepienie czarnej dziury przyciskami - Tunel środkowy z przyciskiem blokady dyfra od <quattro> i boxem na kasety Fischera (Przycisk blokady dyfra zaadaptowano na włącznik CB ![]() - Rygle z białym "łebkiem" i napisem "P" - Ori układ podciśnienia do klapki od obiegu wewnętrznego - Obieg wew. bez włączania klimy ![]() - Tempomat ![]() - Regulacja wys. świateł - Pełnosprawny Autocheck - moduły kontroli świateł przednich i tylnych itd. - Wyświetlacz temp. zewnętrznej - Podświetlanie tylnej popielniczki - zrezana wiązka na wzór oryginału - Climatronic w wersji z obiegiem wewnętrznym <ok> - Powrót frontu B3 z 90'tki <ok> Plany ![]() - Swap na coś męskiego - 2.2 10VT bądź 20VT lub 2.7 Biturbo <ok> - Dokładki Kamei: Zderzaki, progi, błotniki i nadkola - <quattro> (dość odległy plan) - Gwint - Ori hak z odpinaną kulą Parę zdjęć ze Stycznia 2007r. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oto fotki po montażu wspomagania: ![]() ![]() ![]() ![]() 28 Wrzesień 2009 r. Zdjęcia po montażu klimy w audiczce ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kierownica Audi Sport ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mini sesja podwórkowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A oto część gratów, które czekają na montaż : ![]() W pstrykaniu fotek towarzyszył mi mój wierny psiak. ![]() 31 Październik 2009 22:15 Mini sesja w ogródku ;D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS. Sorki ale nie kupiłem pasty i autko nie błyszczy się tak jak powinno ;/ 01.12.2009r. W nowym miesiącu nowe mody. Doszła niespotykana dokładka popielniczki tylnej od wersji USA <mikolaj> <rotfl> Wielkie podziękowania dla kolegi Dziki <piwo> <ok> ![]() ![]() ![]() Doszedł też oryginalny emblemacik SPORT Edition <ok> ![]() ![]() 24.12.2009r. Doszły daszki z podświetlanymi lusterkami dla kierowcy i pasażera. Zamontowałem je już jakiś czas temu ale teraz postanowiłem się dopiero pochwalić. Podziękowania dla kolegi DZIKI <piwo> Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 09.01.2010r. Nowy rok zajebiście się zaczął. Doszła upragniona satynowa tapicerka od A90 2.3 20V <quattro> Fotele przednie to kubełki z napisami <quattro> i tylna kanapa z podłokietnikiem też z napisami <quattro> Boczki zamontowane zostaną na wiosnę kiedy się ociepli ![]() Fotki po zmianie tapicerki <piwo> : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 13.02.10r. Powolutku aż do skutku dokładam kolejny przycisk więc teraz zamiast 3 są już 4 przyciski i od razu się jaśniej w nocy w autku zrobiło ![]() Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() 15.02.10r. Dzisiaj doszły do mnie kolejne graty do montażu. 1. To tłumik oryginalny Walkera i oczywiście nówka sztuka. Teraz tylko kupić jakąś porządną dwururkę :mrgreen: 2. Pocztą doszły też łożyska na tył firmy FAG. Wielkie dzięki za pomoc w dokonaniu wyboru ![]() Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 24.05.10r. Po długiej nieobecności Audiczka doczekała się: - gumowa uszczelki pod pokrywą zaworów firmy Elring - letnie oponki na wyczyszczonych alu - bielutka wlepa z IV serii <ok> <piwo> - and parę innych rzeczy o których już zapomniałem ![]() Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 16.06.10r. Jakiś czas temu z okazji, że tata wyjechał na delegację miałem okazję zamontowac to za co sie brałem od dłuższego czasu. Więc do rzeczy. Zamontowałem wszystkie el. szybki, ori centrala i AC/BC. Babrałem się z tym cały tydzień ale było warto :mrgreen: Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 12.12.2010r. Uaktualnię trochę temat fotkami z montażu ori nagłośnienia na tył i instalacji podciśnienia do klapki od obiegu wewnętrznego. Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 8.02.2011r. Montaż lampek czarnych oczywiście jak fabryka nakazała z okrągłymi lampkami. Na razie jest stage 1, jutro ciąg dalszy. Otwór po starej rączce będzie zaślepiony jak tylko odcisk po niej się uleży. Fotki <aparat>: ![]() ![]() ![]() ![]() 25.04.2011r. Coś tam się ostatnio dzieje ![]() Zakupiono: - pompa oleju Meyle - uszczelka miski Victor Reinz - uszczelniacz wału Elring - uszczelka korpusu uszczelniacza wału - olej Valvoline Maxlife 10w40 - ENGINE FLUSCH z Liqui Moly - czyli tzw. płukanka - CeraTEC też z Liqui Moly Dodatkowo zakupiona skrzynia AKL czeka na montaż, ponieważ stara się wysrała. Wydatki związane z tą operacją ![]() - olej Castrol TAF-X 0,5Lx5=2,5L - łożysko oporowe LUK - płyn hamulcowy ATE 1L - "nowa" półośka prawa z ori przegubami - stary wewnętrzny przegub miał luzy Podziękowania dla Słonik'a za wyposażenie w większość z w.w części jak i wytrwałość <ok> Dzięki stary <piwo> Silnik poskładany lecz brak fot przy składaniu słupka ![]() A tak se silnik zwisa ![]() ![]() Nie pękaj, dasz radę, jeszcze tylko trochę ![]() W miedzy czasie postanowiłem pozbyć się w rudego w bagażniku i nieszczelności przez którą wprosił się rudy. Przy okazji hak spawany przez mietka w szopie został wywalony. Dziury po nim zostały zaklejone klejem do szyb, zamalowane farbą jak i zabezpieczone barankiem. Pokusiłem się też o wyeliminowanie ognisk korozji na podwoziu. W tym celu zakupiłem: - Brunox Epoxy 0,5L na pędzel - gorąco polecam, wpier..la rdzę aż miło <ok> - klej do szyb Forch - baranek firmy Novol w sprayu 2x0,5L - farba chlorokauczukowa czarna do metalu - puszka 1L Foty z prac <aparat>: Na początku był chaos... ![]() ![]() ...ale zostało to w miarę ogarnięte. ![]() ![]() ![]() Z pomocą przyszły 2 warstwy Brunox Epoxy jak i na to 2 kolejne warstwy farby chlorokauczukowej. I jest spokój ![]() A oto winowajca tej całej akcji :-x ![]() Został on ujarzmiony klejem do szyb i teraz ładnie przylega i nie przecieka ![]() Teraz czas na podwozie. Foty po walce Rudego z Brunox Epoxy. Wygląda to mniej więcej jak walka Najmana z Pudzianem :mrgreen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 13.07.2011r. Kolejna próba okazała się niepowodzeniem :evil: Silnik jednak trzyma tego 1 bara na wolnych :roll: Niepotrzebnie zmieniałem panewki główne ponieważ były w świetnym stanie, zaś korbowodowe już "trochę" gorzej. Wymieniony został także kruciec z tyłu głowicy i tulejka bagnetu oleju na ori z ASO <ok> Przy okazji zmieniłem także pasek rozrządu, rolkę napinającą i uszczelkę wydechu łączącą kolektor z "portkami" ![]() Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tak oto wyglądają stare panewki z 88 roku ![]() ![]() Kolejną, rzeczą, która mnie zastanawia to przy pierwszym zdejmowaniu miski na jej dnie był taki malutki metalowy oring, na początku myślałem, że to z pompy oleju, ale jak ją później rozebrałem to w niej nie ma takich rzeczy. Czy w podstawie filtra oleju jest jakiś zaworek regulujący ciśnienie ![]() ![]() 17.09.2011r. Ciąg dalszy walki z ciśnieniem oleju... Dotarły części potrzebne do tej operacji <ok> Podziękowania dla kolegi szoton <piwo> , który zaopatruje mnie w części z ASO ![]() Lista gratów: - filtr oleju - uszczelka podstawki filtra oleju - uszczelka chłodniczki oleju - zaślepka (w podwoziu) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zmęczony używaniem wyślizganego zwykłego kluczyka postanowiłem zaszaleć i zamówić sobie wersję z podświetlaniem za pomocą żarówki ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 15.08.2012r. Temat climatorncia uważam za zamknięty (oczywisćie tylko we wnętrzu). Pozostało ogarnąć klimę od strony mechanicznej aby był chłodek <ok> Wszystko działa jak fabryka chciała :mrgreen: Poza troniciem wpadło tez inne dodatkowe wyposażenie. Co wpadło ? - Climatronic - bogatsza wersja z obiegiem wewnętrznym <ok> - Tempomat - P&P z Typ89 3A US - Regulacja wys. świateł - Pełnosprawny Autocheck - moduły kontroli świateł przednich i tylnych itd. - Wyświetlacz temp. zew. - wreszcie wyświetla temp. po 3 latach :mrgreen: - Podświetlanie tylnej popielniczki - zrezana wiązka na wzór oryginału ![]() Sprawozdania i zdjęcia z etapów prac ![]() Prace powoli idą, została puszczona wiązka pod deską od tronica, tempomatu, reg. wys. świateł i poprawnie puszczona wiązka od przełącznika BC. W desce zamontowany został czujnik nasłonecznienia ( w stelażu deski jest już wykonany na niego otwór, kwestia wycięcia otworu we floku). Do tego zamontowany został stelaż serownika podciśnień i wentylatorka od czuja nasłonecznienia. Wpadł też czujnik wilgotności powietrza do lampki w podsufitce. Przy okazji puściłem ori wiązkę przednich głośników. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Doszła taśma do wiązek to wziąłem się za obklejanie instalacji :mrgreen: Wszczepiłem też instalację modułu kontroli świateł do wiązki tylnych lamp. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nareszcie udało mi się dostać wiązkę tzw. lewą (lampy, halogeny, kierunki, klakson, wentylatory chłodnicy itp.) od wersji z climatorniciem z R5, bo dostać to do R4 to już nielada wyczyn. Chcę mieć wszystko ori bym później nie zastanawiał się co z czym i dlaczego jak sie coś skopie ![]() ![]() Dziś odpaliłem tronica na właczonym zapłonie i borykam się z problemem wyświetlanej temp. zew. po podpięciu wyświetlacza tego w liczniku :roll: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zrezałem sobie również wiązkę podświetlania tylnej popielniczki ![]() ![]() ![]() Witam, Sprawę wskazywania temp. zew. ogarnąłem bardzo prostym sposobem dokładając nowy czujnik :mrgreen: W tym celu trzeba było wyrezać wiązkę i jakoś połączyć to z instalacją tronica spod deski ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zamontowany został oczywiście czujnik temp. cieczy chłodzącej na wężu zasilającym do nagrzewnicym. ![]() ![]() ![]() Jako iż jestem w przekonaniu, że dobry wypas to full wypas postanowiłem do niego dążyć doposażając czarnulę w tempomacik. Oczywiście nie ma lipy i pozostałem przy przełączniku starego typu, a zestaw pochodzi z 80'tki US z 3A więc P&P. W zestawie niepocięta wiązka co wnioskuje, że sprzedający nie jest idiotą <ok> Jedynie muszę gdzieś dostać tulejkę chyba teflonową do cięgna guszki (teraz zastepuje je patent z podkładką owiniętą izolacją...) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Już wszystko poskładane, pozostało tylko dopieścić szczegóły ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 27.08.2012r. Nadejszła wiekopomna chwiła, po wielu latach front B3 powrócił w pięknym stylu <ok> Miał być z 80'tki ale nie mogłem dostać ori lamp w dobrym stanie i dobrej kasie Pozostało jedynie zakupić listwę i wtedy spasować front na gotowo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 14.09.2012r. Na pokład wpadło "nowe" oryginalne radio Audi Delta II Bose <ok> Stan radia oceniam na BDB. Aby wszystko działało podpięty został wzmacniacz 400W, co prawda nie wysokich lotów ale to tak chwilowa konfiguracja, którą w przyszłości zastąpi kpl. audio Bose ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ciąg dalszy nastąpi... |
Autor: | tomeksopot [ 13.mar.2013 19:11:00 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
no to jest projekt godny teraz my ![]() he,he chętnie podrzucę Ci moją cupetę co by parę tematów podciągnąć... ![]() |
Autor: | lucash_quattro [ 13.mar.2013 19:21:37 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Gratuluje ![]() |
Autor: | Audi Sport [ 13.mar.2013 19:47:03 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
tomeksopot - Dzięki ![]() tomeksopot napisał(a): he,he chętnie podrzucę Ci moją cupetę co by parę tematów podciągnąć... Nie widzęnajmniejszego problemu, zapraszam HEHE![]() lucash_quattro - Widzę, że trochę nas tu jest z forum audi80 ![]() |
Autor: | lucash_quattro [ 13.mar.2013 19:55:05 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
a no jest jest ![]() ![]() |
Autor: | Dawid_Atv [ 13.mar.2013 22:20:31 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Brawa za projekt ![]() ![]() Oby służył ci jeszcze długo ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Blt [ 13.mar.2013 23:32:19 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
No i w końcu coś na miarę tego działu. Wielkie gratulacje za wytrwałość i włożone "życie" w ten samochód. Oby 80-tka służyła Ci jak najdłużej. Tak się zastanawiam czego tam jeszcze brakuje ![]() Pozdrawiam |
Autor: | MielewskiPoland [ 14.mar.2013 08:18:10 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Blt napisał(a): No i w końcu coś na miarę tego działu. Wielkie gratulacje za wytrwałość i włożone "życie" w ten samochód. Oby 80-tka służyła Ci jak najdłużej. Tak się zastanawiam czego tam jeszcze brakuje ![]() Pozdrawiam Pińcet kunia brakuje Panie ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Kliku [ 14.mar.2013 12:25:20 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Widac zapalu Ci nie brakuje, brawa za caloksztalt. |
Autor: | myszon90 [ 15.mar.2013 09:01:36 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Auto super i gratki dla właściciela za zapał i włożoną pracę, bo efekty są świetne... Ja bym jednak nie marnował energii i pieniędzy na ten silnik...tam powinno siedzieć już 1.8T... ![]() ![]() |
Autor: | jmm [ 16.mar.2013 21:53:34 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Szacunek, za zapał i poczynione mody. Jak wszystko sam ogarniasz to chylę czoła ![]() |
Autor: | zgredek27 [ 16.mar.2013 22:40:45 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Bardzo miły człowiek, z ciekawym autem. Pozdrawiam, miałem okazję poznać na forum 80tki ![]() Ps. klimy jeszcze nie ruszyłem... w tym US wymyśle ![]() |
Autor: | Audi Sport [ 17.mar.2013 16:34:58 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Front 90 B3, Delta II Bose it |
Dzięki za uznanie ![]() myszon90 napisał(a): Ja bym jednak nie marnował energii i pieniędzy na ten silnik...tam powinno siedzieć już 1.8T... Narazie to musi starczyć, jak juz mam swap'ować to tylko na coś męskiego czyli 2.2T10V, 2.2T20V lub 2.7BiT. Nic innego w tym aucie nie widzę ![]() ![]() ![]() jmm napisał(a): Szacunek, za zapał i poczynione mody. Jak wszystko sam ogarniasz to chylę czoła Ja zawsze sam ogarniam przy aucie, w okolicy nie ma ogarnietych ludzi w tych sprawach ![]() ![]() zgredek27 napisał(a): Ps. klimy jeszcze nie ruszyłem... w tym US wymyśle To ruszaj, bo niedługo będzie potrzebna. Jak co zawsze możesz wpaść to się to ogarnie lub odrazu na climatronic'a przerobi ![]() ![]() |
Autor: | ignac112 [ 04.kwi.2013 00:00:29 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
Bardzo ładny egzemplarz. Dużo fajnych gratów w środku ![]() |
Autor: | spaykee [ 05.kwi.2013 18:31:17 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
ciekawa sprawa z tym AC. jakiekolwiek radio podłączasz i na AC pokazuje stacje? Bo w sumie mam AC, ale nie mam żadnego radia, od momentu zakupu auta wciąż cieszy mnie dxwięk R5 pod maska ![]() |
Autor: | Audi Sport [ 09.kwi.2013 00:35:40 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
ignac112 - Dzięki spaykee - To sa stare patenty więc nic w tym ciekawego, bo nawet w instrukcji obsługi o tym piszą ![]() Jakiekolwiek radio nie podpasuje, musi być ori radio Audi z lat 87-94r. |
Autor: | spaykee [ 09.kwi.2013 19:36:52 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
Audi Sport napisał(a): spaykee - To sa stare patenty więc nic w tym ciekawego, bo nawet w instrukcji obsługi o tym piszą ![]() Jakiekolwiek radio nie podpasuje, musi być ori radio Audi z lat 87-94r. no dla mnie ciekawa, bo niestety nigdy nie wpadła mi w łapska książka z audi 80/90 ![]() ![]() |
Autor: | Audi Sport [ 10.kwi.2013 23:59:51 ] |
Tytuł: | Re: [Typ89 3A] Moja czarnulka, Hella Black, Obróbka głowicy |
Spoko, Fajnie, że spełniłeś marzenia czyli 90'tkę w quattro na wypasie ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |