.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=128758 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | antyp11 [ 04.maja.2014 18:15:23 ] |
Tytuł: | Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan |
Auto znalazlem przegladajac tablice rozgladalem sie za Coupe Quattro a tu mi sie 90 z 2.0 NM nawinela ![]() Co do auta: -rocznik 1988 -silnik 2.0 20v NM 160km -klima dokladana ale dziala, -4 el szyby, -blokada dyfra, -el lusterka -welurowa tapicerka wytarta troche, -dodatkowe zegary, - no i auto nie widzialo nigdy gazu, Co do zrobienia jest tego troche: -lozyska przod bo tak rozwalonych to nigdy nie widzialem :roll: -ogarnac podsufitke, -dzielone kolumnu McPersona P+T, -nowe hamulce tarcze zaciski klocki itd, -oleje rozrzad itd, -do ogarniecia podswietlenie zegarow, -w zawias poliuretan i alu tuleje w sanki, -zawieszenie sport -60-40, -amorki tez inne pojda leza mi Sachs prawie nowki -tylnie sanie wyleca a pojda ze stabem z nowszej wersji, -przod tez stab do zmiany na grubszy i nowszy -napedy i silnik wszystkie poduchy tez poliuretan, -wieksze alu 15-16 to tak na szybko co do zrobienia ponizej pare fot ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fotki z przeprowadzonych prac Po zdjeciu dekla ukazala mi sie taka usmolona glowica ![]() Zdiagnozowalem tez brak ABS-u ktos przeguby od wersji bez wsadzil ![]() Gubienie zaplonu i cieknacy aparat o przewodach i cewce nie wiadomo od czego juz nie wspomne ![]() Pompa dwusekcyjna tez cieknie i do zrobienia ![]() troche rudej na blotniku tylnym do wypiaskowania ![]() Rozrzad niby nowy ale mocno wyeksploatowany ![]() No i silnik ogolnie do wyczyszczenia ![]() Troche czesci gumy pod przeguby z mojej drugiej 90 Quattro ![]() Uszczelka miski olejowej ![]() poliuretany w zawias komplet+ powerflex na tylni stab ![]() Wtryski niskoomowe z S6c4 V8 AEC + adaptery do nich ![]() Stalowe kolko rozrzadu z oddzielnym klinem ![]() Laczniki stabilizatora tyl+ stabilizator tyl 12mm ![]() ![]() Olej i filtr ![]() Odrazu pisze czemu Schell bo mam zasade ze wymieniam olej co 6-7 tys km nigdy wiecej a olej to podstawa dla silnika No i z racji ze 90 dostanie sportowy zawias zrobilem plyte pod mise tak dla bezpieczenstwa ![]() Na pierwszy plan poszedl alternator rozebrany do wymiany: regulator napiecia i lozyska ![]() No i pompa dwusekcyjna tez do zrobienia ![]() jeszcze przed rozebraniem a tu juz po rozebraniu ![]() Uszczelniacze, oringi no i luzy skasowac trzeba bylo Tu juz zlozona i gotowa do montarzu ![]() Pomyta skrzynia biegow, misa olejowa, pokrywa zaworow i inne pierdolki ![]() ![]() ![]() Przegladnelem glowice dokladnie ![]() Nowy lancuch i pasek rozrzadu pompa i rolka byly nowe wiec zostaja bo sa ok ![]() Swoznie wachaczy na przod ![]() Filtr powietrza ori wylatuje bedzie grzyb HKS ![]() Odnowiony przod sanki i wachacze zostalo poliuretan wprasowac ![]() ![]() Olej do skrzyni ![]() Tarcze na tyl nowe byly w mojej starej 90 ![]() Druga guma przeplywka-ssacy stara byla peknieta ![]() No i z czasem bede gwint ogarnial wiec juz zgromadzilem troche gratow sprezyny z helperami na tyl+ nakretki i kontry z talezykami i przekladkami na P+T ![]() Audi juz jezdzi zarwana noc z piatku na sobote i w sobote zmiana kol i sprezyn bo pod te kola ktore mam poki co sprezyny sa zaniskie i by tarlo ![]() Sanki zlozone ![]() Kolumny przod ![]() ![]() Podczas skladania i przeswit na ori zawieszeniu na obnizajacym nadkola siadaly na oponach ![]() ![]() Audica dostanie nowa deske z drewnem i skorzane boczki poki co oraz poloze wiazke pod grzane dupy rzeby juz pozniej sie nie grzebac ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I filmik z odpalenia... drze sie motor na grzybie ale efekt fajny ![]() http://youtu.be/J9NGHBDcJn0 pozdro |
Autor: | mały v8 [ 04.maja.2014 18:38:41 ] |
Tytuł: | Re: Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan |
No i wyjdzie fajny dyliżans, zimą na 4 kolce postaw i nie będzie kozaka ![]() |
Autor: | kuba2955 [ 04.maja.2014 19:33:36 ] |
Tytuł: | Re: Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan |
a to heca ![]() ![]() |
Autor: | jmm [ 04.maja.2014 21:00:13 ] |
Tytuł: | Re: Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan |
Rzadkie auto w tej konfiguracji. Klimę na jednej focie masz, na drugiej nie. Sam montowałeś? No i blendę na klapę do 90tki musisz zorganizować, bo po strzale w tył wstawili z 80tki. No i to 2.0E odklej, bo szpeci auto. |
Autor: | audi_cygaro [ 04.maja.2014 22:08:05 ] |
Tytuł: | Re: Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan |
Widzę, że nikogo to nie dziwi, mnie natomiast bardzo- nigdy nie spotkałem sie z takim silnikiem, wygląda jak 7A...Były takie montowane też? |
Autor: | Dymian [ 04.maja.2014 22:25:55 ] |
Tytuł: | Re: Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan |
Ten silnik po prostu rzadko występuje ale jak najbardziej oryginał. |
Autor: | jmm [ 06.maja.2014 09:29:04 ] |
Tytuł: | Re: Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan |
Tak byly. To motor specjalnie opracowany z myślą o rynku wloskim i francuskim, gdzie byly wysoki stawki podatku od pojemności skokowej. Aczkolwiek w Niemzech tez byl oferowany jako nieekologiczna alternatywa dla 7A , bo nie posiadał kata. Auta z tym motorem sa mega rzadkie |
Autor: | Leo [ 06.maja.2014 09:31:27 ] |
Tytuł: | Re: Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan |
zawsze uważałem ten silnik jako kalekie 7A i nadal się będę tego trzymał. Po co kupować NMa skoro 7A i popularniejsze i szybsze i lepsze ![]() A po tylu latach i tak wszystkie je trapią te same problemy, więc jeślibym miał brać to 7A. Szczególnie ,że miałem ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |