| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/  | 
|
| Audi 80 B4 Competition Turbo https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=148312  | 
	Strona 1 z 2 | 
| Autor: | TurboMati [ 26.paź.2019 16:53:34 ] | 
| Tytuł: | Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Dzień dobry! Nazywam się Mateusz, jestem z Gdańska i chciałbym przedstawić swój projekt. Auto zostało zakupione 2 lata temu pod długim postoju w szopie i z przerobionym przez Litwinów silnikiem. Poprawiliśmy zawieszenie, hamulce, auto przeszło gruntowne mechaniczne odświeżenie i usunięcie zbędnych gratów. Litwini złożyli to na ECU i aparacie zapłonowym z hondy i jakos to działało. Nam było mało i wjechało EMU black, pojedyncze cewki i przepustnica DBW. Podczas strojenia poddała się panewka i od tego momentu zaczynamy relację ![]() MODEL: Audi 80 Competiton Modyfikacje Silnik: 1.8 16V turbo - blok tdi AFN + głowica 1.8 KR 16V Modyfikacje głowicy: - 1.8 16V KR Modyfikacje bloku: - blok AFN - kute korby 159mm - tłoki Audi S2 - wał 1.8 KR Układ dolotowy: - kolektor ssący audi s4/s6 c4, przerobiony na 4 cylindry - przepustnica audi V6 DBW - FMIC - filtr powietrza grzybek HKS - turbo Holset HX40 Układ wydechowy: - custom kolektor wydechowy - WG 44mm - DP 2,75" Układ wtryskowy: - pompa paliwa BOSCH 044 - wtryskiwacze 980cc BOSCH - regulator 4bar Elektronika: - Stand Alone EMU Black + flexfuel - sonda szerokopasmowa AFR - EGT - czujnik IAT - czujnik spalania stukowego - pojedyncze cewki Układ napędowy: - sprzęgło ceramiczne - brak konkretnych informacji Zawieszenie: - rozpórka kielichów - bilstein B8 przód i tył - sprężyny ori competition -20mm - wszystko w poliuretanie + sanki tył alu - mocowanie amortyzatorów przednich z regulacją KWZ Układ hamulcowy: - przód brembo 4tłok Alfa Romeo + tarcza 324mm z Focusa RS Mk1 - tył zacisk s8 d2 43 + tarcza 280 corrado - przewody w oplocie Pizza Brakes - płyn Motul RBF 660 - pompa hamulcowa 25,4mm VW T4 Koła: - ATS DTM 17" + Federal 595 RS-R Body kit: - zdrzak przód rs2 replika ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 26.10.2019 Pare dni temu po montażu EMU, podczas strojenia auto się poddało. Zastukała panewka, okazało się iż poprzedni właściciel nie przyłożył się do składania motoru i mamy to co mamy. Plan jest na wał od ABF, tłoki odprężające ABF, wałek ssący od ABF, custom kuta korba. Zobaczymy co czas przyniesie ![]() ![]() ![]()  
		
		 | 
	|
| Autor: | void [ 26.paź.2019 17:34:29 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Zapowiada się ciekawe.   Co się stało, że w misce taki osad? :O  | 
	|
| Autor: | TurboMati [ 26.paź.2019 17:37:49 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Paneweczka  
		
		 | 
	|
| Autor: | Dymian [ 26.paź.2019 19:25:17 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Piękne compi nie jest złe. Podwozie i kilka elementów jak u Frano, że jeść można. Ogólnie będę śledził.  | 
	|
| Autor: | bloku [ 26.paź.2019 19:31:36 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
A czy czasem nie robiliście testów w poprzedni weekend? Bo spotkałem na WZtce ciemne szybkie 80 Setup widzę podobny jak swego czasu o Darka z Pruszcza w B6 (cześć może pamiętać ze zlotu w Toruniu).  | 
	|
| Autor: | TurboMati [ 26.paź.2019 19:45:32 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Tydzień temu już stała po panewce także to nie te audi  
		
		 | 
	|
| Autor: | kryzys@2011 [ 28.paź.2019 00:55:40 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Fajna zabawka  
		
		 | 
	|
| Autor: | hubos21 [ 28.paź.2019 08:36:19 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
To ustrojstwo zamiast aparatu to co to?  | 
	|
| Autor: | Leo [ 28.paź.2019 08:39:51 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
może być tylko jedno - hall/czujnik położenia wałka.  | 
	|
| Autor: | TurboMati [ 28.paź.2019 09:29:39 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
To jest aparat zapłonowy ale z hondy. Litwini, którzy "składali" silnik tak to sobie wymyślili i auto jeździło na ECU z hondy  
		
		 | 
	|
| Autor: | hubos21 [ 28.paź.2019 09:48:44 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
TurboMati napisał(a): To jest aparat zapłonowy ale z hondy. Litwini, którzy "składali" silnik tak to sobie wymyślili i auto jeździło na ECU z hondy  ![]() Faktycznie, popatrzyłem teraz w google, na pewno po coś go włożyli, z tych aparatów wychodzi dużo przewodów, może jakiś sygnał był im potrzebny  | 
	|
| Autor: | TurboMati [ 28.paź.2019 09:52:33 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Z tego aparatu normalnie szły przewody zapłonowe do świec. Aktualnie jest emu black i z aparatu jest brany sygnał do ecu, bo na wale nie ma triggera. Będziemy rozwiercać blok pod tłoki ABF 82,5mm, wjedzie wał z ABF z triggerem 60-2, czujnik halla i wtedy dopiero wszystko będzie tak jak należy. Mam przynajmniej taką nadzieję  
		
		 | 
	|
| Autor: | TurboMati [ 28.paź.2019 10:06:28 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
No właśnie czytałem o tym uszczelniaczu, byłoby wszystko jak fabryka przykazała xD Przyjadą graty, pomierzymy i zobaczymy bo jest ryzyko, że przy korbie 159mm tłok wyjdzie delikatnie z bloku, więc będzie trzeba tłok zebrać trochę, albo dać custom krótszą korbę.  | 
	|
| Autor: | hubos21 [ 28.paź.2019 10:46:17 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Jak masz możliwość to wał z ABFa z koronką będzie najlepszą opcją, działaj dalej i pisz jakie postępy  | 
	|
| Autor: | TurboMati [ 28.paź.2019 16:26:28 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Panowie szukam informacji czy ktoś spotkał się z takim projektem, czy to ma prawo zadziałać. Chciałbym blok AFN rozwiercić pod tłok 82,5 mm, włożyć wał ABF 92,8 mm, korbowody 159 mm, tłoki z ABF 82,5 mm. Szukam jakiś dowodów i potwierdzeń, że takie monstrum jeździło.  | 
	|
| Autor: | hubos21 [ 28.paź.2019 17:37:59 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Jest na bloku 1Z rozwiercony na 82,5 i korby z ABK  | 
	|
| Autor: | TurboMati [ 28.paź.2019 19:43:23 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
hubos21 napisał(a): Jest na bloku 1Z rozwiercony na 82,5 i korby z ABK Masz może więcej info? bo korba z ABK jest taka jak z ABF czyli by mi wszystko pasowało. Wiadomo jaki wał w tym motorze i z czego tłok? Ale jak da się rozwiercić blok 1z/AFN na 82,5 i żyje to już dobrze. Ciekawe tylko ile boostu przyjmie.  | 
	|
| Autor: | hubos21 [ 28.paź.2019 20:17:45 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
Wał jest chyba z 1Zta, narazie jest wolnossący ale już odprężony https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=604514  | 
	|
| Autor: | TurboMati [ 29.paź.2019 11:15:47 ] | 
| Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo | 
ok, dzięki za info! wiemy już, że blok AFN/1Z przyjmie rozwiert na 82,5mm a to już sporo  
		
		 | 
	|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 | 
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
|