22 sierpnia 2009 rok. 
Sobota jak każda inna... . A przynajmniej do południa. Około godziny 14 stałem się szczęśliwym posiadaczem pewnego pojazdu. Samochód według mnie wielce zacny, zasługujący na wiele szacunku i moim zdaniem wart bardzo wiele. Przyspiesza jak wielu, skręca jak niewielu i hamuje jak większość. Niby nic specjalnego, ale czy na pewno ? Wiek auta wskazuje na ogólne zużycie i zmęczenie życiem. Ale to nie ta marka 
 
Samochód spotkałem pod Go-Sportem chyba pół roku temu. Od wtedy podpytywałem właściciela czy nie chciałby się go pozbyć 

 Chcąc nie chcąc sprzedał  
 
Audi 200 rok produkcji 1984. 
silnik KG 

182 KM 252 Nm 5 garków i 10 zaworów 
Małe a cieszy 
Wyposażenie (działające lub nie ale jest):
 

 wspomaganie kierownicy, 
 

 ABS, 
 

 klimatyzacja, 
 

 elektryczne szyby przod oraz tyl, 
 

 elektryczne lusterka, 
 

 elektryczny szyberdach, 
 

 spryskiwacze reflektorow, 
 

 skorzane boczki dzrzwiowe, 
 

 fotele kubelkowe polskora, 
 

 komputer check, 
 

 komputer mfa, 
 

 naped quattro plus dwie blokady.
Do zrobienia jest sporo. Niby jeździ i ma się dobrze ale ma być stan salonowy i będzie 

 Zastanawiam się tylko jakie to pochłonie koszty ale jakoś mi to lata 
  
 
Trzeba zrobić:
 

 wymiana pomp wspomagania,
 

 zamontować całą nową kompletną klimatyzację na nowy czynnik,
 

 zamontować blosa, 
 

 wykąpać intercooler (możliwe że zamontować większy)
 

 doprowadzić do porządku działanie silnika na benzynie
 

 obszycie podsufitki (bo odszedł z niej materiał)
 

 bixenon by Heveliusz
 

 kosmetyka wnętrza (lepsze zamocowanie półki pod nogami, mocowanie  

 na stałe nowego CB radia itd)
 

 wypranie wnętrza
 

 dywaniki na zimę / lato
 

 łożyska przód oraz tył.
A z czasem:
 

 Gleba (nie więcej jak 20mm) + twardsze amorki
 

 Felgi (nie więcej jak 18-19)
 

 Opony (nie są złe ale mogły by być lepsze)
 

 Lakier (bez zmiany koloru)
Póki co zrobione:
 

 Wypłukany układ chłodzenia
 

 Wymienione klocki z przodu oraz tarcze 280mm BREMBO 
 

 Płyn hamulcowy BOSCHa
 

 Zregenerowane tłoczki z tyłu (Dzięki Arthurr)
 

 Wymienione wszystkie węże i wężyki od podciśnienia
 

 Wymieniony płyn hamulcowy
 

 wymienione wycieraczki
 

 zestaw do polerki w kolorze wiśniowym 

 wymieniona dwusekcyjna pompa wspomagania (Dzięki Wojtek)

 wymieniony kompletny rozrząd (Pompa HEPU, Rolka Ruville, pasek Continental ContiTech)
Koszty poniesione do tej pory aktualizowane na bieżąco:
 

 rejestracja			200 pln
 

 ubezpieczenie 		420 pln
 

 olej przekładniowy 	60 pln
 

 DOT 4  			80 pln
 

 tarcze 			550 pln 
 

 klocki 			85 pln
 

 klocki 			65 pln
 

 regeneracji tłoczków 	110 pln
 

 węże do podciśnienia 	30 pln
 

 polerka 			80 pln
 

 petrygo  36pln
 

 Rozrząd  415 (części) + 270 (robocizna)
 

 BLOS     450 pln
 

 płyn zimowy do chłodnicy     46 pln
 

 olej około  100 pln
 

 końcówki drążków  100 pln
 

 pająk pod kierownice  200 pln
10-13 litrów lpg to codzienne spalanie 

 Bez wariacji ale też i bez spacerowania.
Pozałożeniu blosa 13-20 litrów w 'normalnej j/w jeździe.
Jak się dużo jeździ to trzeba dużo tankować 

 Paliwa nie licze. Od zakupu zrobione 3.5 tys kilometrów. Tankuję co 300-350 kilometrów za 70-85 pln. Sami policzcie ile paliwa wychodzi 
Moje maleństwo:
http://img132.imageshack.us/i/zdjcie0042y.jpg/
http://img101.imageshack.us/i/zdjcie0035.jpg/
Normalne zdjęcia w niedługim czasie 
Pozdrawiam 
