22 sierpnia 2009 rok.
Sobota jak każda inna... . A przynajmniej do południa. Około godziny 14 stałem się szczęśliwym posiadaczem pewnego pojazdu. Samochód według mnie wielce zacny, zasługujący na wiele szacunku i moim zdaniem wart bardzo wiele. Przyspiesza jak wielu, skręca jak niewielu i hamuje jak większość. Niby nic specjalnego, ale czy na pewno ? Wiek auta wskazuje na ogólne zużycie i zmęczenie życiem. Ale to nie ta marka
Samochód spotkałem pod Go-Sportem chyba pół roku temu. Od wtedy podpytywałem właściciela czy nie chciałby się go pozbyć

Chcąc nie chcąc sprzedał
Audi 200 rok produkcji 1984.
silnik KG

182 KM 252 Nm 5 garków i 10 zaworów
Małe a cieszy
Wyposażenie (działające lub nie ale jest):

wspomaganie kierownicy,

ABS,

klimatyzacja,

elektryczne szyby przod oraz tyl,

elektryczne lusterka,

elektryczny szyberdach,

spryskiwacze reflektorow,

skorzane boczki dzrzwiowe,

fotele kubelkowe polskora,

komputer check,

komputer mfa,

naped quattro plus dwie blokady.
Do zrobienia jest sporo. Niby jeździ i ma się dobrze ale ma być stan salonowy i będzie

Zastanawiam się tylko jakie to pochłonie koszty ale jakoś mi to lata
Trzeba zrobić:

wymiana pomp wspomagania,

zamontować całą nową kompletną klimatyzację na nowy czynnik,

zamontować blosa,

wykąpać intercooler (możliwe że zamontować większy)

doprowadzić do porządku działanie silnika na benzynie

obszycie podsufitki (bo odszedł z niej materiał)

bixenon by Heveliusz

kosmetyka wnętrza (lepsze zamocowanie półki pod nogami, mocowanie

na stałe nowego CB radia itd)

wypranie wnętrza

dywaniki na zimę / lato

łożyska przód oraz tył.
A z czasem:

Gleba (nie więcej jak 20mm) + twardsze amorki

Felgi (nie więcej jak 18-19)

Opony (nie są złe ale mogły by być lepsze)

Lakier (bez zmiany koloru)
Póki co zrobione:

Wypłukany układ chłodzenia

Wymienione klocki z przodu oraz tarcze 280mm BREMBO

Płyn hamulcowy BOSCHa

Zregenerowane tłoczki z tyłu (Dzięki Arthurr)

Wymienione wszystkie węże i wężyki od podciśnienia

Wymieniony płyn hamulcowy

wymienione wycieraczki

zestaw do polerki w kolorze wiśniowym

wymieniona dwusekcyjna pompa wspomagania (Dzięki Wojtek)

wymieniony kompletny rozrząd (Pompa HEPU, Rolka Ruville, pasek Continental ContiTech)
Koszty poniesione do tej pory aktualizowane na bieżąco:

rejestracja 200 pln

ubezpieczenie 420 pln

olej przekładniowy 60 pln

DOT 4 80 pln

tarcze 550 pln

klocki 85 pln

klocki 65 pln

regeneracji tłoczków 110 pln

węże do podciśnienia 30 pln

polerka 80 pln

petrygo 36pln

Rozrząd 415 (części) + 270 (robocizna)

BLOS 450 pln

płyn zimowy do chłodnicy 46 pln

olej około 100 pln

końcówki drążków 100 pln

pająk pod kierownice 200 pln
10-13 litrów lpg to codzienne spalanie

Bez wariacji ale też i bez spacerowania.
Pozałożeniu blosa 13-20 litrów w 'normalnej j/w jeździe.
Jak się dużo jeździ to trzeba dużo tankować

Paliwa nie licze. Od zakupu zrobione 3.5 tys kilometrów. Tankuję co 300-350 kilometrów za 70-85 pln. Sami policzcie ile paliwa wychodzi
Moje maleństwo:
http://img132.imageshack.us/i/zdjcie0042y.jpg/
http://img101.imageshack.us/i/zdjcie0035.jpg/
Normalne zdjęcia w niedługim czasie
Pozdrawiam
