.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:20:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: temperatura silnika
PostNapisane: 06.mar.2005 19:52:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Panowie poradźcie coś bo mnie szlag trafi :/ wymieniłem już drugi raz termostat(tym razem Wahler) i strasznie ciężko nagrzewa się silnik. włożyłem tektury przed chłodnice bo chyba wogóle by się nie nagrzał. Jak się jedzie temperatura bardzo powoli się podnosi...jak się do tego dmuchawę włączy to spada bardzo szybko. W rezultacie wygląda to tak że jadę z ledwo nagrzanym silnikiem, w środku piździ...myślałem że AUDI jest wyżej niż VW ale pod względem grzania jest daleko w tyle :(
Silnik mam 7A, może ten silnik ma jakąś wadę w związku właśnie z nabieraniem temp, a może jest jeszcze coś co powinienem sprawdzić, co może mieć wpływ?
Rozumiem że układ chłodzenia odpowietrza się sam?

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 20:05:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
http://www.bramstal.pl/audi/termostat/
- odpowietrz tak jak jest tutaj napisane... co prawda to od innego silnika, ale procedura powinna być taka sama...

Pewnie nie masz odpowietrzonego układu i stąd te problemy... u mnie grzeje super!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 22:03:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
no u mnie też niby grzeje, niepokoi mnie tylko, że jak jadę i włączę grzanie towskazówka od temperatury silnika dość szybko opada, czasem nawet do poziomu gdzie kończą się czerwone kreski

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 22:18:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Tak jak kolega wyzej pisal, podstawa to odpowietrzony uklad,
U mnie temp. silnika tez jest niska podczas spokojnej ciaglej jazdy ok.65-70 'C ale w srodku potzrebuje moze 5 min. i mam saune.

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 22:36:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2005 22:27:37
Posty: 29
Lokalizacja: Lublin
Do niedawna miałem ten sam problem.Zapowietrzony układ.A jeszcze przed tym sprawdz ilosc płynu chłodzącego w zbiorniczku.Ja nie sprawdziłem i okazało sie ze jechałem bez, bo miałem dziure w chłodnicy wielkosci dwóch palców :peace:

_________________
AUDI COUPE QUATTRO 2.3 20V Perełka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2005 09:41:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Jezeli chodzi o moje 7A to nagrzewa sie dosc szybko ok 2-3 km i juz mam 70C i jeszcze 2 i 90C, adekwatnie ciepelko w aucie (mowa o pogodzie -5) wiec cos u Ciebie musi byc nie tak.
Moze nakladaja sie u Ciebie 2 sprawy - zapowietrzenie i padniety wskaznik.
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Nie wiem...
PostNapisane: 07.mar.2005 20:16:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Jak w Twoim silniku, ale generalnie nalezy zaczac od tego, ze nalewanie plynu (kiedy uklad jest pusty) powinno byc przez waz zamykajacy duzy obieg (silnik z chlodnica). Odkrecamy waz od chlodnicy, podnosimy go do gory i nalewamy plyn do silnika(uklad w ten sposob jest otwarty i nie ma prawa zrobic sie jakakolwiek poduszka powietrzna, powietrze albo wypychane jest odpowietrznikiem, albo tam, gdzie nalewasz), odpowietrznik na wezu nagrzewnicy odkrecony, jak nim sie wyleje plyn, mocujemy waz do chlodnicy, usupelniamy plyn w zbiorniczku, zapalamy i jak pod cisnieniem wyleje sie z odpowietrznika dokrecamy go i po klopocie. Nie ma bata, zeby sie nie dogrzewal...Sprawdzone. Odpowietrzony po radach forumowiczow - 60'C w trasie przy 140 (air - 5'C), po takim odpowietrzeniu bezproblemowe trzymanie 90'C i nagrzewanie do tej temperatury po niecalych 4 km. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: