.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 15:03:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 12:58:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
krzysiek p napisał(a):
Hej!
I jeszcze jedno pytanko:
- czy przy tym silniku (mowa o 2.5 TDI 140KM) także występowały automaty czy tylko 6-cio biegowe skrzynie manualne ??


I napiszcie może coś więcej jak się sprawują te autka, jak jest z ich awaryjnością i czy wogóle to autko jest warte uwagi.
Zaznacze jeszcze, że niekoniecznie zależy mi na a6 - może także być 100 c4 (ważne aby w 2.5 tdi)


.

byly automaty .....
co do silnika ... jak sie dba o silniczek (przeczytaj 10 przykazan uzytkowania dizla - opcja SZUKAJ ;-) ) to silniczek jest niesmiertelny... ;-) :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 18:03:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Dred napisał(a):
eee nieprawda jakieś 2 miechy temu widziałem na ebay'u takie no może różniło się tylko kolorem był granatowy ale pomalować zawsze można :)


spanky napisał(a):
byly automaty .....


hmmm, wg instrukcji Audi do modelu A6 C4 z silnikiem 2.5TDI R5 automatyczna skrzynia występowała tylko w wersji AAT (115KM - oczywiście ośka). A w motorze AEL (140KM) ośka / quattro nie występuje skrzynia automatyczna. Tylko manual 6 biegowy (na niektóre kraje 5 biegowy, ale takich to chyba nie za dużo wyprodukowali).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 18:49:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
piotr napisał(a):
Dred napisał(a):
eee nieprawda jakieś 2 miechy temu widziałem na ebay'u takie no może różniło się tylko kolorem był granatowy ale pomalować zawsze można :)


spanky napisał(a):
byly automaty .....


hmmm, wg instrukcji Audi do modelu A6 C4 z silnikiem 2.5TDI R5 automatyczna skrzynia występowała tylko w wersji AAT (115KM - oczywiście ośka). A w motorze AEL (140KM) ośka / quattro nie występuje skrzynia automatyczna. Tylko manual 6 biegowy (na niektóre kraje 5 biegowy, ale takich to chyba nie za dużo wyprodukowali).


słaba instrukcja, wystepowaly takie, sam mam taki egzemplarz:)

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 20:08:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Darp napisał(a):
krzysiek p
Co z tego że postawisz sobie cel: A6 2.5 TDI AEL automat quattro, avant, skora webasto i kolor ciemna zieleń....

Postaw sobie: A6 2.5 TDI - dobre, zadbane auto
...a będziesz zadowolony jak takie znajdziesz, bez wzgledu już na pozostałe wyposażenie.

Ja swojego szukałem pół roku, choć nie jest do końca tym wymarzonym to jestem bardzo zadowolony (mimo 115 koni tylko)
Pozdrawiam i życzę udanych łowów
Darp

Dokładnie tak samo uważam.
Co do automatu - polecam, a zepsuc sie moze zupełnie tak samo jka i manual - ja nie wiem co to klopot z dociskiem, sprzeglem, linka sprzegla....
w tych samochodach nie bylo wersji automata z quattro (mowimy o TDi).
140 konne samochody tez byly z automatami.
115 konne silniki maja wieksza zywotnosc od 140, ale wiadomo - kazdy wolalby miec mocniejszy.
Ja jestem bardzo zadowolony z mojego 115 konnego motorka - jak smiga - wszyscy chyba wiedza - jest po prostu rewelacyjny.
autko sprawuje sie rewelacyjnie
awaryjnosci nie stwierdzilem pomimo przebiegu 300 tkm
aha - nie wierz w bajki i nie patrz na przebieg autka podczas kupna - podejrzewam, ze jak bedzie ponizej 200tkm - to znaczy, ze jest skrecony licznik.
zywotnosc tych silnikow ponoc siega miliona kilometrow

a co do roznic pomiedzy 115 a 140 - to są to :
program sterujacy oraz wtryski
cala reszta jest taka sama, wiec przerobka jest prosta i szybka - jakby mocy brakowalo ;-)
odnosnie pytania o C4 i A6 - to jest prosta sprawa - jak kupisz mlodsze, to powinno byc w lepszym stanie i miec lepszy wypas - ale za to bedzie drozsze - cos za cos
jak bedziesz mial jakies pytania - dawaj na Priva - sluze chetnie pomoca!!
pozdrawiam!!

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2005 00:27:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Ataman70 napisał(a):
Darp napisał(a):
krzysiek p
Co z tego że postawisz sobie cel: A6 2.5 TDI AEL automat quattro, avant, skora webasto i kolor ciemna zieleń....

Postaw sobie: A6 2.5 TDI - dobre, zadbane auto
...a będziesz zadowolony jak takie znajdziesz, bez wzgledu już na pozostałe wyposażenie.

Ja swojego szukałem pół roku, choć nie jest do końca tym wymarzonym to jestem bardzo zadowolony (mimo 115 koni tylko)
Pozdrawiam i życzę udanych łowów
Darp

Dokładnie tak samo uważam.
Co do automatu - polecam, a zepsuc sie moze zupełnie tak samo jka i manual - ja nie wiem co to klopot z dociskiem, sprzeglem, linka sprzegla....
w tych samochodach nie bylo wersji automata z quattro (mowimy o TDi).
140 konne samochody tez byly z automatami.
115 konne silniki maja wieksza zywotnosc od 140, ale wiadomo - kazdy wolalby miec mocniejszy.
Ja jestem bardzo zadowolony z mojego 115 konnego motorka - jak smiga - wszyscy chyba wiedza - jest po prostu rewelacyjny.
autko sprawuje sie rewelacyjnie
awaryjnosci nie stwierdzilem pomimo przebiegu 300 tkm
aha - nie wierz w bajki i nie patrz na przebieg autka podczas kupna - podejrzewam, ze jak bedzie ponizej 200tkm - to znaczy, ze jest skrecony licznik.
zywotnosc tych silnikow ponoc siega miliona kilometrow

a co do roznic pomiedzy 115 a 140 - to są to :
program sterujacy oraz wtryski
cala reszta jest taka sama, wiec przerobka jest prosta i szybka - jakby mocy brakowalo ;-)
odnosnie pytania o C4 i A6 - to jest prosta sprawa - jak kupisz mlodsze, to powinno byc w lepszym stanie i miec lepszy wypas - ale za to bedzie drozsze - cos za cos
jak bedziesz mial jakies pytania - dawaj na Priva - sluze chetnie pomoca!!
pozdrawiam!!


Marek seryjność Twojej 115 ki jest conajmniej dyskusyjna :)

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2005 08:52:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
krzysiek p napisał(a):
Jeszcze jedno pytanie:
Jak odróżnić silnik 2.5 TDI 115KM od 140KM - czy są jakieś różnice widoczne gołym okiem


Jasne że widać, pod machą zamiast 115 siedzi 140 kobył. :D
Tak na poważnie to wystarczy look na tabliczke znamionową albo wpis w dowodzie rejestracyjnym. AAT - 115 KM, AEL 140 KM :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2005 11:48:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
140tki AEL byly w automacie przez 2 lata 96 i 97 ze skrzynia DCF

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2005 18:47:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
kubazak napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
Darp napisał(a):
krzysiek p
Co z tego że postawisz sobie cel: A6 2.5 TDI AEL automat quattro, avant, skora webasto i kolor ciemna zieleń....

Postaw sobie: A6 2.5 TDI - dobre, zadbane auto
...a będziesz zadowolony jak takie znajdziesz, bez wzgledu już na pozostałe wyposażenie.

Ja swojego szukałem pół roku, choć nie jest do końca tym wymarzonym to jestem bardzo zadowolony (mimo 115 koni tylko)
Pozdrawiam i życzę udanych łowów
Darp

Dokładnie tak samo uważam.
Co do automatu - polecam, a zepsuc sie moze zupełnie tak samo jka i manual - ja nie wiem co to klopot z dociskiem, sprzeglem, linka sprzegla....
w tych samochodach nie bylo wersji automata z quattro (mowimy o TDi).
140 konne samochody tez byly z automatami.
115 konne silniki maja wieksza zywotnosc od 140, ale wiadomo - kazdy wolalby miec mocniejszy.
Ja jestem bardzo zadowolony z mojego 115 konnego motorka - jak smiga - wszyscy chyba wiedza - jest po prostu rewelacyjny.
autko sprawuje sie rewelacyjnie
awaryjnosci nie stwierdzilem pomimo przebiegu 300 tkm
aha - nie wierz w bajki i nie patrz na przebieg autka podczas kupna - podejrzewam, ze jak bedzie ponizej 200tkm - to znaczy, ze jest skrecony licznik.
zywotnosc tych silnikow ponoc siega miliona kilometrow

a co do roznic pomiedzy 115 a 140 - to są to :
program sterujacy oraz wtryski
cala reszta jest taka sama, wiec przerobka jest prosta i szybka - jakby mocy brakowalo ;-)
odnosnie pytania o C4 i A6 - to jest prosta sprawa - jak kupisz mlodsze, to powinno byc w lepszym stanie i miec lepszy wypas - ale za to bedzie drozsze - cos za cos
jak bedziesz mial jakies pytania - dawaj na Priva - sluze chetnie pomoca!!
pozdrawiam!!


Marek seryjność Twojej 115 ki jest conajmniej dyskusyjna :)

no coż - ale ja jeszcze nie skonczylem :D

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: