mały v8 napisał(a):
Korek musi byc, audi ma układ ciśnieniowy i mozesz go zagotować(...)
W każdym razie do temp. zewnątrzych +15 silnik nie przekroczył 92 stopni, wentylator go dobrze schłodził.
mały v8 napisał(a):
(...)a co do chłodnicy to da sie ja naprawić, trzeba odgiąc blaszki rdzenia , zdjac plastikowy boczek, wyczyścić uszczelke i złozyć wszystko na klej poliuretanowy z tuby, kilka razy udało mi sie uratować w ten sposób chłodnice.
Jak już znajdę nieco czasu to ją wyciągam i naprawiam w ten sposób (już tak w jakimś aucie nprawiałem...).
Obecne rozwiązanie chłodzenia bez korka traktuję jedynie jako środek zastępczy bo jeździć muszę a nie mam innego środka transportu (i praca od 6 do 16...). No i w ten sposób nie wywala mi płynu z układu
Ktoś kto fachowo zajmuje się chłodnicami musi mieć możliwość zmierzenia ciśnienia panującego w układzie chłodzenia, prawda? I ciśnienia, przy którym otwiera się zawór w korku. Chcę to zrobić dla świetego spokoju.