.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:27:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zwarcie czy alternator
PostNapisane: 05.kwi.2005 13:09:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
w momencie przekręcenia kluczyka w stacyjce nastepuje głośne piszczenie (to samo jak przy włączonych światłach) oraz nie zapala mi sie wskaźnik ładowania. Reszta chyba działa ok.
Co sie dzieje? Zwarcie czy cos z alternatorem jest nie tak?
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 13:16:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
czemu z alternatorem ?? rozumiem ze auto odpala a pisk wydobywa sie tylko przy przelaczeniu kluczyka w pewna pozycje a potem cichnie?? jesłi tak a nie jestes pewny alternatora sprawdz poziom ladownia aka. osobiscie obstawiam na zwarcie

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 13:24:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
objawy dokładnie jak napisałeś
też myśle że zwarcie ale chciałbym jakoś zawęzić obszar poszukiwań, żeby nie rozkopywać auta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2005 12:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
jeszcze przyczyny nie zlokalizowałem ale starty są spore :( nie chciałem się grzebać wczoraj w nocy więc zostawiłem to do rana, niestety z nowego akumulatora Bosha nie pozostało ani 1 amperka.
"Biednym zawsze wiatr w oczy" :( :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2005 13:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
mac79 napisał(a):
jeszcze przyczyny nie zlokalizowałem ale starty są spore :( nie chciałem się grzebać wczoraj w nocy więc zostawiłem to do rana, niestety z nowego akumulatora Bosha nie pozostało ani 1 amperka.
"Biednym zawsze wiatr w oczy" :( :(
Biedni chodzą piechota wiec nie tragizuj. Naładuj akumulator, odpal auto i zmierz napiecie na klemach powinno byc ponad 13v jak jest to ładuje jak nie wyciagaj na stół alternator i dalej to wiadomo (szczotki,regulator, komutator i uzwojenie, ew w razie koniecznosci łozyska).

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 07:48:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
dokładnie tak i bez dwuch zdań. Poradzisz sobie ale raczej stawiam na zwarcie bo cis musiala rozladowac akumulator przez noc

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: