.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 02:14:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 17:30:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Tak przy okazji, Lotos do rynsztoka i nie grzesz więcej. Zapodaj np. Shell Diesel.

Gdy by u mnie kontrolka oliwki się zaświeciła to chyba by mi serce pękło :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 05.kwi.2005 17:31:02 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 17:30:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
niestety nie jest to pojedyńczy objaw bo co sięprzejechałęm po drodze szybkiego ruchu to probem się pojawiał

p[odkręciłem teraz troche obroty biegu jałowegi problem zniknął ale boję sięże to nie jest najlepsze rozwiązanie

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 17:34:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
Aha, skoro kontrolka ciśnienia świeci wyłącznie na biegu jałowym, to proponuję sprawdzić najpierw niskie ciśnienie, ale nie zaszkodzi sprawdzić je w całym zakresie. Oczywiście silnik powinien być rozgrzany.

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 17:36:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
postaram sięto w piątek zmierzyć i podam wyniki

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 12:29:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
Udało mi się zmierzyć dziś na czujniku niskiego ciśnienia
stan oleju max, temp silnika 90 st wynik pomiaru na biegu jałowym ok. 0.14 - 0.15 bara po dodaniu gazu doszło nawet d0 ponad 0.5 bara

proszę o diagnozę :)

ps. i czy muszę jeszcze mierzyć na czujniku wysokiego ciśnienia ??

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 12:59:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
na pewno mierzyles w barach?? moze w MPa ?

jesli w mpa to wyglada na to ze masz na wolnych obrotach 1,4-1,5 bara , a na przygazowce 5 bar. w sumie nie jest najgorzej.

a jakie byle te wolne obroty??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 13:43:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
sorrki oczywiscie mój bląd mierzyłem w Mpa a co do wolnych obrotów to nie wiem bo nie mam obrotomierza ale zmniejszyłęm je do minimum aż silnik gasł :)

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 14:02:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tak czy inaczej czujnik masz raczej zwalony, bo sygnal ostrzegawczy powinien pojawić sie gdy cisnienie na wolnych obrotach spadnie ponizej 0,3bar , a ty masz 1,4-1,5 bar. jesli na zwiekszonych obrotach masz 5 bar to loozik. takie moje zdanie. ale niech spece sie jeszcze wypowiedzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 15:17:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
jak zobaczyłem te 0.14bara to prawie z krzesła spadłem. Przy założnieu ze są to MPA to wygląda ze jest oki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 15:48:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Pompa nie jest taka łatwa do zarżnięcia w tym modelu (jak wszystko zresztą).
Już chyba wiesz co jest do wymiany(czujnik i olej)

p.s sprawdź jeszcze czy ktoś nie pozamieniał czujników ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 16:08:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
czujnik jest właściwy z brązowa izolację. Musze powiedzieć że spadł mi kamień zserca bo trochę mnie wystraszyliscie :)

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 19:19:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
Skoro kontrolka zapalała się tylko po ostrej jeździe, to ja na twoim miejscu zacząłbym od wymiany oleju na któryś ze sprawdzonych -dobrych. Na oleju nie można oszczędzać jeśli chcesz bezproblemowo jeździć. Czujnik na razie zostaw i poobserwuj jak będzie się wszystko zachowywało. Być może jest w porządku tylko ten olej zbytnio traci lepkość w wyższej temperaturze. Gdybyś był w stanie zmierzyć ciśnienie w momencie jak kontrolka świeci, miałbys całkowitą jasność. ;-)

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 19:55:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
ale na jaki mam wymienić skoro terasz urzywałem LOTOSA mineralnego do diesli

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 20:29:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
Wybierz którys ze sprawdzonych: np. Shell, Mobil, BP, ELF, oczywiście też minerał i najlepiej specjalnie do Diesli, choć niekoniecznie. Lotosa jak najbardziej odradzam, bo spotkałem się już z problemami układu smarowania po zastosowaniu tegoż oleju. Najlepiej zostawić go do Polonezów jeśli nie są zbyt intensywnie użytkowane. Takie jest moje zdanie o tym oleju. ;-)

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Ostatnio edytowano 08.kwi.2005 09:47:12 przez ukiwas, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 08:14:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
ok dzięki wymienięna jeden z polecanych przez ciebie

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: