.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 10:08:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pokretlo od ssania - Audi 100 C3
PostNapisane: 08.kwi.2005 13:41:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 143
Lokalizacja: Ruda Śląska
Witam, jak najlepiej ustawic pokretlo pod kierownica zeby spalanie bylo w miare a silnik nie trzasl calym autem ? czy jak zakrece calkiem (slychac jak silnik szybciej i "stabilniej" chodzi) jest duzo wieksze spalanie paliwa? jak odkrece troche juz zaczyna troche trzasc ale i silnik wolniej chodzi. Jak najlepiej to ustawic ? :) Przy rozruchu i przy jezdzie na cieplym silniku.
Pozdroowka ! :)

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 17:13:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Te pokretło słuzy tylko do rozruchu w niskich temperaturach zakreca sie na max i wtery nie gaśnie po puszczeniu pedału gazu, najlepiej podkrecić tak zeby trzymał równe wolne obroty na ciepłym silniku i tyle.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 19:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
maske w gore i masz tam 2 mozliwosci regulacji obrotow :
1. staly gaz - wychylenie stale linki
2. dawka paliwa

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 22:05:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 143
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pomalutku :)
gdzie czym krecic i jak ustawic zeby bylo najlepiej ? :)

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2005 23:00:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
1. zlokalizuj linke od pedalu gazu ktora dochodzi do pompy/przepustnicy. linka jest zamontowana w taki spob iz jej wstepne "wychylenie"- obroty silnika mozesz regulowac wlasnie poprzez odpowiednie jej wstepne naprerzenie .

2. zmiana dawki paliwa . patrzac od frontu to + - na srodku na pompie znajduje sie sruba z kontra. odkrecajac zmniejszasz dawke paliwa , zakrecajac zwiekszasz. jesli masz zamiar tutaj dlubac to zaznacz obecne jej polozenie, latwiej bedzie wrocic do pierwowzoru jak cos sie nie uda.


potrzebne narzedzia 10 i 6 plaska oraz plaski srubokret.

generalnie sa to dziwne silniki jesli chodzi o wolne obroty bo lubia plywac.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2005 09:39:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
regulacja zależy także od typu silnika -
w silnikach DE - regulacja odbywała się tylko mechanicznie (śrubami)
w silnikach NC - regulacja odbywała się elektromechanicznie > zmiana kąta wtrysku elektrycznie, zmiana dawki na wolnych obrotach elektrycznie i mechanicznie
dostęp do linki regulacji dawki jest ciężki - w NC jest pomiędzy pompą a korpusem silnika

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 18:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
A co do linki ktora wykrecasz pokretlem pod kierownica to najlepiej ja ustawic tak ze wkrecasz ja do oporu, pod maska naciagasz linke tak zeby nie bylo luzu i w ten sposob bedziesz mial wyzsze obroty przy odpalaniu. Linka ta nie jest ssaniem :!!: a jedynie czyms pomocnym przy uruchamianiu bardzo zimnego silnika abys nie musial trzymac gazu wcisnietego i nie telepalo cala buda.

P.S. - napisz na maila jak Ci sie jezdzi z silnikiem turbodoladowanym, ja mam zwyklego CN i myslalem nad zmiana na NC badz w ostatecznosci na DE. Moj mail to netrage@wp.pl

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 22:42:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mAlIbOr napisał(a):
A co do linki ktora wykrecasz pokretlem pod kierownica to najlepiej ja ustawic tak ze wkrecasz ja do oporu, pod maska naciagasz linke tak zeby nie bylo luzu i w ten sposob bedziesz mial wyzsze obroty przy odpalaniu. Linka ta nie jest ssaniem :!!: a jedynie czyms pomocnym przy uruchamianiu bardzo zimnego silnika abys nie musial trzymac gazu wcisnietego i nie telepalo cala buda. l


Przy włączonym urz. rozruchowym kąt wtrysku przestawia się o ok. 2 st. a na goracym silniku auto jest słabawe na wyższych pr. obr.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 23:22:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
mAlIbOr napisał(a):
A co do linki ktora wykrecasz pokretlem pod kierownica to najlepiej ja ustawic tak ze wkrecasz ja do oporu, pod maska naciagasz linke tak zeby nie bylo luzu i w ten sposob bedziesz mial wyzsze obroty przy odpalaniu. Linka ta nie jest ssaniem :!!: a jedynie czyms pomocnym przy uruchamianiu bardzo zimnego silnika abys nie musial trzymac gazu wcisnietego i nie telepalo cala buda.

P.S. - napisz na maila jak Ci sie jezdzi z silnikiem turbodoladowanym, ja mam zwyklego CN i myslalem nad zmiana na NC badz w ostatecznosci na DE. Moj mail to netrage@wp.pl


kolega Malibor nie wie jak NC jezdzi ? ;)
lepiej niz dobrze ....

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: