Czy to wnętrze wygląda na 200tkm, raczej nie czyba że autko latało dłuugie trasy bądź elementy zostały zmienione bo nie wierzę że autkiem latał dziadzio z babcią w białych rękawiczkach. Sterownia jak w nowym aucie
Co do komory silnika, to właśnie z kumplem robimy dzwonionego w przód escorta 91' dla komisu i tu i tam jest podobnie czysto
Najlepiej znaleźć i popatrzyć dokładnie na inne ale nie bite w przód A4 zwracając uwagę na podłóżnice, wzmocnienia i spawy w komorze równierz spasowania blacharki. Warto pooglądać też ranty maski,błotników, drzwi, tam wielu lakierników pozostawia ślady niedomalowania w postaci nienaniesienia wystarczającej warstwy farby (jaśniejszy odcień itp.) -zwłaszcza wtedy gdy samochód jest robiony w pośpiechu na sprzedaż). Inaczej fabrycznie.
Z drugiej strony krąży pogłoska że dobre (wytrzymałe) silniki skończyły się na A6.
Jak koledzy pisali autko które nie zna miasta to połowa sukcesu zwłaszcza te z suszarką na pokładzie.
Bilu napisał(a):
moze przod nie byl bity, tyl rowniez ale po srodku auta jest sliczny spaw???

moj kolega mial takiego opla corse - prawie bezwypadkowa

Bilu nie strasz kolegi
Powodzenia
