.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 06:34:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: strzelanie w wydech i przerywanie podczas przyspieszania
PostNapisane: 16.kwi.2005 08:19:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
witam, wspomnialem juz o moim problemie w poscie o zakupie auta.

a wiec, w fazie przyspieszania w zakresie obrotow ok: 2 do 3,5 tys, motor zachowuje sie tak jakby gubil gdzies iskre, jak wdepne w podloge pedal gazu to jest dobrze wtedy. podczas hamowania silnikiem strzela w tlumik, czasami nawet dosc glosno :D , a jak zatrzymam sie i silnik bedzie pracowal na biegu jalowym np. przed swiatlami., to na jednych swiatlach obroty beda rowne ok. 1000 (obrotomierz) i silnik pracuje jak nabardziej dobrze, natomiast jak sie zatrzymam na innych, to na obrotku pokazuje zero, a silnik tak jakby nie pracowal na wszystkich garach, szarpie itp....
podejrzewam ze to uklad zaplonowy, tylko nie wiem od czego zaczac.
"dyskoteki" pod maska nie ma bo wczoraj po zakupie autka sprawdzalem.
nadmienie iz zdarzylo sie to wczoraj , kiedy deszcz popadal i bylo wilgotno, natomiast jak kilka dni temu testowalem autko to bylo sucho i wszystko w porzadku w tej kwestii.
dzis rano gdy jechalem do pracy, rowniez miala miejsce taka akcja..

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2005 06:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
problem rozwiazany , mam nadzieje ze tak juz zostanie :)
przeczyscilem wszystkie styki w aparacie zaplonowym, przy okazji wyszlo ze kopulka do wymiany...
wykrecielm swiece, ale one mialy niemalze wzorcowe spalanie z tego co bylo widac po osadzie.
i na koncu, wyjalem modul i taka czarna puszeczke ktora jest przykrecona nad modulem i wychodza od niej 2 okragle wtyczki. i przesuszylem...
Pech chcial ze ta puszczeczka jest akurat od gory troszke peknieta (rysa) i wilgoc tam sie napewno dostaje. po zlozeniu wszystkiego do kupy , przejechalem wczoraj ponad 150 km. i wszystko bylo w porzo..
niemniej nie da sie ukryc ze problem wilgoci na przyszlosc raczej nie zostal w mojej kwestii rozwiazany i musze sie jakos zabezpieczyc w tym temacie.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: