.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 11:16:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: rozpial sie rozrzad , silnik martwy ??
PostNapisane: 24.kwi.2005 21:38:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
dnia dzisiejszego 22 kwietnia nastapila demolka pod maska w mojej niuni.
rozrzad sie poluzowal i wszystko sie ze soba w wielkim huku w srodku spotkalo - zawory vs. tloki.

prawdopodobnie wine za to ponosi mechanik ktory zmienial rozrzad ale bez faktury pewnie moge szukac w wiatru w polu...

pytanie nr 1 czy oplaca sie "to" robic
pytanie nr 2 co zamiast nieosiagalnego 2.0td+ic najlepiej wlozyc do c3, i co mi potrzeba procz samego silnika do zmiany ( polosie , przeguby ?? )

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 21:46:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
skrzyni biego wnie musisz zmieniac
rozumiem ze 2.0 TD bylo do tej pory wiec jedyne co mi do glowy przychodzi to 2.5 TDI z C4 jezeli to co bylo jest tak nieosiagalne

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 21:49:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
mysle o 2.3 benz , czy to dobry kierunek ? , najwiecej tych silnikow jest.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 22:00:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zmiana na benzyne bedzie niosla za soba najwiecej zmian ... wiec jezeli juz to na 2.0 D ale nie na benzyne

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 22:04:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
2.0d odpada.

hans , jakie to zmiany sa w zwiazku ze zmiana na benz niz np na 2.5 tdi
?

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 22:12:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
poczawszy od baku paliwa , wiazka elektryczna od baku , poprzez wiazke elektryczna konsloli , komory silnika, caly uklad paliwowy , wszystkie mocowania w karoserii doslownie cala komora silnika bez ukladu kierowniczego

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 22:19:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
to 5 cylindrowe silniki w audi mialy rozne mocowania w komorze ?
co do wiazki to licze sie z tym , i tak w 3/4 nie jest fabryczna.
a co do sposobu podawania paliwa to mozna cos dopasowac chyba.

glownie chodzi i o fakt zmian mechanicznych typu mocowania, przegoby itp.

inaczej sformuluje pytanie , z czym procz 2.0d bedzie najmniej problemow by wstawic.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 22:21:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tylko z 2.5 TDI , mocowania silnika beda te same ale juz polosie , skrzynia bedzie musialaa byc inna ze zgledu na inne przelozenia , uklad paliwowy jest inny bo w benzynie pompa jest w baku zanurzona i paliwo jest pod cisnieniem 8 bar a w dieslu masz cisnienei dopiero na pompie wtryskowej

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2005 00:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
czy ktos z warszawiakow orientuje sie gdzie w stolicy sa odpowiedni ludzie ktorzy sie wypowiedza/(wykonaja ta operacje) odnosnie mozliwosci przerzucenia silnika w audi ?

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2005 06:48:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Może nie jest tak strasznie ? Zdejmij obudowy załuz zpowrotem pasek i spróbuj to odpalić. Zmierz ciśnienie w cylindrach, nieraz wystarczy wymienić dwa zawory i uszczelke.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2005 07:51:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
nie da sie tego odpalic , wszystko zblokowane jest.
dzis sie okaze co dalej ,

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: