.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 11:18:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2005 19:57:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurcze, 11,5bara to jest dobry wynik, ale fakt faktem ze z oliwką jest dużo lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2005 20:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2005 09:33:49
Posty: 18
Ciśnienie i próba olejowa były robione zaraz po odpaleniu, silnik jeszcze nie miał temperatury. Może dlatego takiecisnienia ??? Kilku mechaników doradziło mi zmiane oleju z półsyntetyku na minerlny i że to zlikwiduje problem. Czy mogą mieć rację ? Wydać kase na nowy filtr i olej zmiast na remont który mi wyliczyli w Krakowie na ok. 1400 zł ??

_________________
Audi 80 B4 2.0E LPG 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2005 21:28:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2005 09:33:49
Posty: 18
Ciśnienie i próba olejowa były robione na zimnym silniku :( Może dlateo taka różnica ? Kilku mechaników doradziło mi żebym zmienił olej z półsyntetyka na mineralny i że wtedy pomoże. To niższy koszt niż remont który w krakowie wycenili mi na ok.1400 zł. Tylko pytanie cy warto i czy sama zmiana oleju może pomóc ??

_________________
Audi 80 B4 2.0E LPG 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2005 07:19:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde, to co ci za mechanior robił te próbe. Jedź i sprawdz jeszcze raz na gorącym silniku! Zmiana olej na mineralny pewnie pomoże, ale na krótką mete. Tak czy inaczej remoncik będzie musiał być przeprowadzony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2005 08:10:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mnie dziwi ze silniczek juz padl :/ ma niewielki przebieg.
czyzby ktos nie zmienial oleju przez 50tys km? albo pojezdzil bez plynu chlodzącego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2005 09:01:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Może licznik cofnięty z 300.000 km...

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2005 14:43:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2005 09:33:49
Posty: 18
Wszyscy doradzają uszczelniacze, a gdyby tak było to czy silnik nie powinien dymić również zaraz po odpaleniu, jak gumy są twarde i mogą pzrepuszczać ?
Poza tym 1L oleju na 2000km to chyba troche za dużo jak na uszczelniacze.

_________________
Audi 80 B4 2.0E LPG 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 07:42:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zaraz po odpaleniu olej jest gęsty, wiec może trzymać stan. Po rozgrzaniu wiadomo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 11:03:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2005 09:33:49
Posty: 18
Odmę przeczyściłem, nadal to samo :( Odkryłem jednak nowy efekt. Po wyjęciu korka od wlewu oleju, po chwili przestaje dymić. Co to może oznaczać ? Czyżby przyczyna istniała poza wewnętrznymi elementami silnika ??

_________________
Audi 80 B4 2.0E LPG 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 11:06:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
kasperek napisał(a):
Odmę przeczyściłem, nadal to samo :( Odkryłem jednak nowy efekt. Po wyjęciu korka od wlewu oleju, po chwili przestaje dymić. Co to może oznaczać ? Czyżby przyczyna istniała poza wewnętrznymi elementami silnika ??

to sugerowaloby niedrozna odme ale skoro ja przeczysciles to moze zle jest podpieta?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 11:39:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli odkreciles korek i przestalo dymic, to w sumie juz znasz powod. przyjzyj sie dokladnie jeszcze raz tej odmie!! moze jednak jest przytkana i nie zauwazyles tego, i sprawdz czy jest dobrze podlaczona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2005 05:52:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2005 09:33:49
Posty: 18
Po prostu ręce opadają :( Czy w okolicach Krakowa jest jakikolwiek mechanik który potrafiłby postawić trafną diagnozę ? Pojechałem wczoraj do serwisu (nie ASO) Vw,Audi,Seat,Skoda, wyszedł koleś, odkręcił korek od wlewu oleju. Powiedział że go zasysa czyli robi sie podciśnienie i ża są do roboty prowadnice, krzyknął 1200 i poszedł spowrotem. U ojca w Polo też zasysa i u kilku znajomych a nie kopcą wogóle. J apo prostu wymiękam.

_________________
Audi 80 B4 2.0E LPG 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 10:58:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2005 09:33:49
Posty: 18
Odwiedziłem następny zakład specjalizujący się w diagnostyce. Stwierdzili uszkodzenie sondy Lambda. Odłączyli komputer od LPG. Przedtem na Pb kopcił na niebiesko i nie przerywał. Teraz na Pb kopci raz na niebiesko, a raz na czarno. I nie chodzi równo na wolnych obrotach. Czy kolor spalin jest inny na Pb a inny na LPG w przypadku uszkodzenia Lambdy ?? Jak pojeżdże na Pb to na LPG troche kopci a po dłuższym czasie kopcenie się zmniejsza ? Co mam o tym myśleć ?

_________________
Audi 80 B4 2.0E LPG 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 14:19:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
lambde moglo pozatykac spalonym olejem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: