.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 11:21:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: JAKI NAJLEPSZY GAZ DO B4 2,0 ABK AVANT (BUTLA W KOLE) ???
PostNapisane: 25.kwi.2005 14:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2004 09:58:06
Posty: 11
Lokalizacja: ZAMOŚĆ
Witam wszystkich mam pytanie jakich było wiele, ale tak nie mam katalizatora jest zwykła rura wstawiona.
Jaką instalacje założyć? Oczywiście z komputerem pewnie musi byc.
silnik 2,0 ABK, JEST TO B4 1994r 183 tyś podobno AVANT.
TYLKO TERAZ TAK Chce butle mieć w miejscu koła zapasowego. Tylko, że chciałbym, aby była duza pojemnośc. Bo słyszałem że są rózne pojemności. A tam jest dużo miejca na duża butle. MOŻE KTOŚ MA JUŻ ZAŁOŻONĄ POTEZNA BUTLE. instalacji tez jest duzo. Także chciałbym założyć też juz sprawdzoną i bardzo dobrą. Tak aby nic sie nie sypało tak jak u mojego kolegi zawsze ma problem z gazem wiecznie coś mu kreca i w dodtku u niego śmierdzi gazem. Chciałbym aby u mnie nie śmierdziało tak gazem. NIGDY NIE MIAŁEM AUTA JESZCZE Z INSTALACJA GAZOWĄ. dziekuje za zrozumienie i wyrozumiałość POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW.
jocker

_________________
B4 AVANT 2.0 ABK B+G (sprzedam za 15500zł 1994r.189000km; ABS; WK; CZ; AF; EL; ESZ; ES; butla w miejscu koła zapasowego 53l. w grudniu z belgii przyprowadzona)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 13:01:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 20:27:25
Posty: 52
Lokalizacja: 3Miasto
Mimo, że nie mam auta z gazem to pare kwestii o które pytasz jest oczywiste:

1. Instalacja, nawet jeśli nie masz katalizatora, to koniecznie z komputerem III gen. wystarczy do silnika ABK i nie ma konieczności pakować się w wtrysk gazu.
2. Problemów z samymi instalacjami jest mało, za to występują one głownie z powodu złego montażu, dobrania i wysterowania. Dlatego opłaca się poświęcić trochę czasu na znalezienie kompetentnego zakładu montującego instalacje, wypytać czy robili już nawet konkretnie takie silniki.
3. Co do wyboru samej instalacji, doradzać nie będę ale znam dwa samochody które pracują poprawnie na Instalacjach z Autronikiem, AL700.
4. Jeśli chcesz coś taniego nie oczekuj od tego zbyt wiele. Kompletna instalacja 3ciej generacji ze zbiornikiem toroidalnym to wydatek rzędu 1950 zł, ale z butlą 35-40 litrów ( to też zależy od firmy ). Jeśli chciałbyś większą... to przygotuj się na dopłatę rzędu 150-200 zł. Instalacja powinna zawierać obowiązkowo zabezpieczenie przeciw-wybuchowe, abyś potem nie musiał szukać przepływomierza na wymianę...
5. Nie daj sobie instalować jakichś dziwnych urządzeń resetujących seryjny komputer wtryskowy - takie rozwiązanie to tylko prowizoryczne rozwiązanie problemu, dobrze dobrana/wystrojona instalacja nie wymaga takich "sztuczek"
6 Zwróć uwagę na warunki gwarancji no i na sam zakład - jak wszystko wygląda jak u pana władzia w garażu to....z resztą sam wiesz:D

Jak będziesz szukał zakładu który zrobi to najtaniej... to wyjdzie Cie to zapewne najdrożej. Wystarczy, że przejrzysz sobie różne fora o samochodach gdzie ludzie się żalą, że np dali znajomemu założyć po godzinach, wyszło ich powiedzmy 400-500 zł taniej a po miesiącu szukali przepływomierza za 600-1000 zł, bądź decydowali się na demontaż instalacji z powodu ciągłych problemów i rozregulowań.

Mam nadzieje, że to co wypociłem w czymś Ci pomoże ;) A jeśli napisałem tu to co już i tak wiesz, to chociaż utwierdze Cie w przekonaniu, że masz racje :]

Pozdrawiam

_________________
"Fajne niunie"
Czy to na kółkach...
Czy też i w mini...
Na widok każdej...
Bartek się ślini ;)

Audi B4 2.0 ABK 115kucy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 16:15:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
moja koncepcja jest inna:

zamontuj sekwencje - ta na ciepło - z parownikiem. Jest w miare tania, na 4 cylindry powinna kostować ok 3 tysi, może ciutke wiecej ale wymieniam ci plusy ze w efekcie instalka wyjdzie na to samo co tańsza po kilkudziesięciu tyś km. a i gaz nie bedzie cie wkurzał

1. nie musisz częściej niż zwykle zmieniać swiec i kabli - kilkaset zł do przodu
2. mniej pali o ok 1 litr na 100 (to mooje własne wnioski)
3. zadnych strzałów i wybuchów
4. trudniej spieprzyć instalacje i regulacje - bo tu działa bardziej elektronika niż złota ręka fachowca
5. prawie żadnego spadku mocy
6. nie jezdzisz na płatne regulacje - bo sie nie rozlegulowywuje
7. nie niszczysz silnika bo jest wlaściwy skład mieszanki

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 16:31:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
i jeszcze pokontunuuje o plusach sekwencji:

nie ma absolutnej różnicy w jezdzie na PB a gazie sekwencji
czyli nie masz:

-wachlowania obrotów na luzie
-słabego ciągniecia na wysokich obrotach
- za niskich obrotów na zimnym silniku
-nagłego spalania 35 litrów bo coś się rozregulowało
-

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: