.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 11:15:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaki zapłon na LPG
PostNapisane: 26.kwi.2005 10:26:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Posiadam Audi 100 silnik NE 1781 zasilany LPG.Wczoraj musiałem usunąć kilka wycieków spod pompki paliwa i filtra oleju i musiałem wyciągnąć rozdzielacz zapłonu.Jak go teraz ustawić tak aby działał dobrze na gazie.Na kole zamachowym jest punkt O oraz I .Ustawiłem tak że gdy jest na I to palec znajduje sie na pierwszej świecy ale niestety silnik nie odpala i jakby sie dławił.Na O jest tak samo.Jeżeli chodzi o żarówkę to jak ją dokładnie podpiąć i pod co żeby zobaczyć dobre ustawienie??Dodam jeszcze że gdy mam włączony zapłon i kręce kołem zamachowym to gdy osiągne punkt I na kole zamachowym to zawór od gazu załącza się.Świece mam nowe kopułeke przewody oraz palec.Pomóżcie

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 12:58:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
Witam. JA tez mam silnik NE tyle ze w B3 a co do rozdzielacza to sie swego czasu niim bawilem troche i faktycznie jezeli ustawisz na kole zamachowym na I i na pierwsza swiece to nie ma szans zeby ci odpalil bo zreszta nie powinien. Musisz ustawic zaplon na lampe i na punkt I na kole.
Jak juz ustawisz i zdejmiesz kopulke to zobaczysz ze przy prawidlowym ustawieniu zaplonu gdy masz znak I, palec rozdzielacza jest po przeciwnej stronie w stosunku do pierwszej swiecy. Tez mnie to ciekawilo ale dlaczego tak to nie wiem, ale wiem ze tak ma byc.

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 13:14:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
No własnie....Wszystko zależy mi sie wydaje od tego jak kopulke sie przypnie.Można ją tak obkręcić aby palec był na pierwszej świecy albo tak żeby był przeciwnie.A pod co podpiąć dkoładnie lampe i czy jak juz sie zaświeci to jakie powinno być wskazanie na kole zamahowym??

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 16:35:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a mnie się zawsze wydawało żę kopułka po to ma wcięcie aby ją prawidłowo założyć NO ALE MOŻĘ SIĘ MYLIŁEM ?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 18:03:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
enduro7777 napisał(a):
a mnie się zawsze wydawało żę kopułka po to ma wcięcie aby ją prawidłowo założyć NO ALE MOŻĘ SIĘ MYLIŁEM ?
Mi tez ale widocznie mozna sobie obrócic :peace:, doklepać młotkiem i wcisnac silikon :D .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 18:57:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Proszę jeszcze o opis jak i gdzie podłączyć lampe dokładnie aby ustawić ten zapłon!!!

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 21:18:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
mały v8 napisał(a):
enduro7777 napisał(a):
a mnie się zawsze wydawało żę kopułka po to ma wcięcie aby ją prawidłowo założyć NO ALE MOŻĘ SIĘ MYLIŁEM ?
Mi tez ale widocznie mozna sobie obrócic :peace:, doklepać młotkiem i wcisnac silikon :D .


No ale na powaznie. Kopulka da sie wlozyc tylko w jeden sposob wlasnie ze wzgledu na to wyciecie. Wyjasnijcie mi w takim razie jedna rzecz. Zaplon ustawiony lampa tj. lampa podpieta pod pierwsza swiece patrzac od przodu auta i przy zapalonym aucie w okienku na kole zamachowym jest tak jak ma byc punkt I. No i do tej pory jest wszystko ok i wszystko jasne, i teraz na zgaszonym aucie krecac reka za kolo pasowe ustawiam sobie znak I w srodku okienka i odpinam kopulke ( nie obracajac jej oczywiscie w zadna strone) i ku memu zdziwieniu palec wcale nie jest na pierwszej swiecy tylko po przeciwnej stronie. No ale zakladam kopulke spowrotem i chodzi wszystko elegancko.
Powiedzcie o co w tym bangla?? Czy na zapalonym silniku moze sie cos przestawia czy jak??

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 22:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
bo to cztero-suw obróc wałem korbowym 2 pełne obroty ustaw na znak na kole zamachowym i się zgra tak jak trzeba a w aparacie możę się przestawić tylko minimalnie za sprawą regulatora odśrodkowego i podciśnieniowego ale nie o pół obrotu a tylko kilka stopni i przestawia się nie palec a płytka z przerywaczem lub czujnikiem halla

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: