.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 11:18:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ile czynnika w klimie?
PostNapisane: 23.kwi.2005 22:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2004 07:51:01
Posty: 91
Lokalizacja: Skarland
Witam,
Mam pytanko odnosnie klimy w A90 B3. Moze ktos wie ile wchodzi tam czynnika chlodzacego. Dzwonilem do kolesia w serwisie i powiedzial ze ma R12 tylko kosztyje 35pln za 100g i nie wiem na ile mam sie przygotowac no i zeby mi nie powiedzial ze mu weszlo 1300 a tam max jest np 800.
pozdr

_________________
A90 2,3E '90 NG
łośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2005 23:12:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Do większości Audi wchodzi 700-850 gramów (R134), myślę że R12 wejdzie podobnie :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2005 23:26:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
AFAIR w C4 jest to 1100 +- 50g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 11:50:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2004 19:23:20
Posty: 41
Lokalizacja: Świętochłowice
jak załaduje 700 to bedzie wystarczająco


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 17:45:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
im węcej załadujesz tym skuteczniej będzie mrozić. Wchodzi gdzieś około kilograma ale te ceny to nie wiem śkad bo u mnie koleszka nabija za 250 zł od zera

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 19:01:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
Klima musi być nabita od zera! najpierw wypompowuje się co zostało w środku, robi podciśnienie i dopiero wtedy wtłacza nowy czynnik chłodniczy.
Najlepiej aby przed wtłoczeniem nowego czynnika sprawdzili szczelność układu, robią to chyba azotem (lub jakimś innym gazem), po co masz płacić za czynnik jeśli masz nieszczelności?

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 08:28:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Ważna jest też ilość oleju w sprężarce, powinno się go wypompować, zważyć - ewentualnie dolać i wtedy nabić czynnikiem. Ale warto jak masz podejrzenia wcześniej sprawdzić szczelność jak ktoś już pisał. Szczelnosć sprawdza się azotem ze względu na jego obojętność i wielkość cząsteczek (wykryje nawet najmniejszą nieszczelność co w przypadku tlenu nie zawsze się udaje i nie ma w sobie wilgoci). Nabija się go do pewnego ciśnienia jeżdzi się pare dni z włączoną klimą a następnie mierzy się ciśnienie - powinno być jak zadane wcześniej.

---
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: