.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 11:17:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak zimny to super zapina do 6tys obr jak cieply wolno do 4t
PostNapisane: 02.kwi.2005 23:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
jak rano wsiadam do auta i obojetnie czy benzyna czy lpg to autko zapier... az milo elegancko sie wkreca do 6000 jednak gdy juz torche pojezdze to czesto przy 4000 juz nie warto go deptac.... co moze byc przyczyna... instalka na srubie....

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jak zimny to super zapina do 6tys obr jak cieply wolno d
PostNapisane: 02.kwi.2005 23:58:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Guzik_777 napisał(a):
jak rano wsiadam do auta i obojetnie czy benzyna czy lpg to autko zapier... az milo elegancko sie wkreca do 6000


Chlopie, 6000 obr na zimno.. :?: :(

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 05:03:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jeżeli dzieje sie tak tylko na gazie to trzeba dołożyc do instalacji sterownik z zaworem krokowym, twoje auto dostaje poprostu za mało gazu.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 11:17:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 19:27:30
Posty: 6
Lokalizacja: Mikołów/ Śląskie
Ja bym stawiał na czujnik temp. z którego korzysta komp. w moim NG jest taki jeden który zmienia skład mieszanki i kąt zapłonu w zależności od temp. Mam 2 używane i jedną nówkę, każdy po założeniu do silnika zmienia jego działanie na zimno.

_________________
Audi 90 2,3 NG LPG...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 23:32:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
oczywiscie chodzi mi o to zeby na cieplym szybko jezdzil... piszac zimny silnik mialem na mysli temperature do 60stopni...

a co do gazu to mialem silnik krokowy i go wywalilem zastapilem to sruba i pojechalem do innej firmy naregulacje..teraz jezdzi lepiej, a co do tego mulenia powyzej 4000 to nie jest regula...ale zawsze jak jest zimny silnik to dobrze zapina a jak jest cieply to tylko czasem... faktycznie jest taki czujnik co zmienia kat zaplonu???

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2005 08:17:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jest taki czujnik. Napisz czy muli na PB czy LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2005 13:05:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
moze nie techniczna odpowiedz ale tak jest;
-na pb bardzo zadko ale tez sie zdarzy ze zamuli
-na gazie prawie zawsze.....

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2005 17:32:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Miałem identyczne objawy... cóż... wymieniłem czujnik odpowiedzialny za temperaturę silnika dla ECU i dalej było to samo. Później zrobiłem górę silnika, zmieniłem instalkę na sekwencję (nie widzę związku z żadną z tych napraw) i się uspokoiło... nie wiem co było przyczyną :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 10:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
gdzie jest umiejscowiony ten czujnik?

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jak zimny to super zapina do 6tys obr jak cieply wolno d
PostNapisane: 27.kwi.2005 20:42:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
Witam.A sprawdzałes może klape przełlaczajaca cieple powietrze na zimne w filtrze powietrza?Jezeli ta klapa sie nie przełączy po nagrzaniu silnika ,to wtedy silnik pracuje wciąż na ciepłym powietrzu(czyli żadszym) i stąd poczesci moze sie mulic przy wyższych obrotach....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 09:25:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
klapka dziala ok.. jak silnik sie nagrzeje dostaje zimne powietrze...

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: