.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:20:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 09:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Hmmm, a co spowoduje jego zmulenie? Prawde powiedziawszy to nawet kolo w szlifierni sam prosil o spokoj do 3 zmiany oleju. Wiec chyba cos na rzeczy jest. A nowe fury sa docierane na hamowni i nie sadze zeby ktos im dawal po garach. To tak samo jak tniesz brzeszczotem, zapierdalasz, czy dokladnie, powoli robisz kolejne pociagniecia? A z tym motor - lifem to sam nie wiem... Sie obaczy. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 12:38:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Co ty z tym zmuleniem. Do 3tys obrotów i tyle. Ja bym po tych 1000km oliwke zmienił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 12:59:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2005 08:13:59
Posty: 18
Lokalizacja: www.dvb-z.net
Zawsze zostaje ejszcze komputer na koniec , kasacja bledow itp . Wkoncu rozne wtylki byly odpinane jak tez moze rozlaczany aku.

_________________
Best Regards aro_w
_______________________________________

Audi A4 1,9 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 13:05:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Aku odlaczony na czas remontu był... wiec luz. A co do zmulenia i obrotow to chyba przedmowca Mauzer mowil cos o bzdurach... Ja z tezą spokojnego docierania w pelni sie zgadzam, a 1 wymiane strzelilem po 800 km w trasie, teraz za jakies 3-4 kkm tez chyba by sie nalezalo...

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 20:44:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
No cuz


Robilem 4 glowice w 1.8 PM audi B3 odpalil od 1 strzala az bylem w szoku.


nie ma reguly na to :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 21:48:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
RobertKar napisał(a):
Hmmm, a co spowoduje jego zmulenie? Prawde powiedziawszy to nawet kolo w szlifierni sam prosil o spokoj do 3 zmiany oleju. Wiec chyba cos na rzeczy jest. A nowe fury sa docierane na hamowni i nie sadze zeby ktos im dawal po garach. To tak samo jak tniesz brzeszczotem, zapierdalasz, czy dokladnie, powoli robisz kolejne pociagniecia? A z tym motor - lifem to sam nie wiem... Sie obaczy. Pozdrawiam


Jeśli silnik jest docierany na niskich obrotach to na ściankach cylindrów wytworzy się tzw. rant (zgrubienie) na wysokości pierwszego pierścienia uszczelniającego, i jeśli po dotarciu będziesz chciał kręcić silnik na wyższych obrotach pierścień będzie kolidował z tym rantem, hamując przy tym cały układ.
Gdy silnik będzie miał często wyższe obroty rant będzie dużo mniejszy i osadzony nieco wyżej na cylindrach, przez co nie będzie efektu hamowania pierścieni przy wysokich obr.
Oczywiście nie mówię aby nagminnie przekraczać te 3000obr/min, ale do 1000km raczej jeździć łagodnie, zmienić olej, a później najlepiej docierać silnik na dalekich trasach (bez wzniesień i podjazdów).

A jakość honowania cylindra w fabryce, a u naszych szlajfierzy to niebo a ziemia.
Samochodem z dobrze dotartym silnikiem zawsze będziemy przekraczać fabryczną max. prędkość, mam w domu niestety źle "dotartą" polo 1.4i bo od nowości jeździ nim kobieta krótkie trasy - 150km/h to baardzo ciężko nim osiągnąć, a ma lecieć 168.

Warto inwestować również przy docieraniu silnika w oleje b.dobrej jakości z dobrego źródła, i raczej wiadomo dlaczego.


p.s ugryź się w język kolego.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2005 06:16:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Mauzerku, ja mam sie ugryzc? Nie przesadzaj chłopcze..

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2005 13:18:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Coś było żle zrobione z przylgnią zaworów, poprawili i odpalił, ale teraz okazało się że nie działa wtryskiwacz rozruchowy :(: , a po zalaniu płynu chłodzącego i odpowietrzeniu, po przejechaniu 10 km, wybiło mi płyn chł. na górnym przewodzie przy króćcu od chłodnicy, niedługo szlag mnie trafi, nie wiem dlaczego tak się stało, dziś przyjadą do mnie z vagiem, będzie jeden mechanik i elektryk.Może ten płyn mi wybiło, bo nie przeczyściłem układu chłodzącego, mimo że było w nim troche "masła".Proszę pomóżcie, aż strach jeżdzić tym samochodem.

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2005 13:24:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Acha dodam, że ten je**** mechanik próbował podłączyć aku od bmw mojego ojca, bo mój jest słaby,okazało się że ten od bmw jest dużo za duży, więc w jakiś czarodziejski sposób zrobił obejście i udało go się podłączyć ale............spod schowka perzy próbie odpalenia poszedł dziwny smród, od razu go odpieliśmy ale podejrzewam że popalił jakieś przekażniki i dlatego nie działa wtryskiwacz rozruchowy, dziś podłączą vaga i aż strach pomyśleć co on nam powie. :( :( :( :( :(

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2005 15:46:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Uszkodzenie króćca przy chłodnicy może być niezależne od reszty. U mnie jednocześnie puściła gumowa uszczelka pod korkiem pompy wspomagania i ten króciec. Nie wiadomo było skąd i co cieknie. Okazało się, że kocówka króćca (ze zgrubieniem) jest popękana od zbyt mocno skręcanych opasek metalowych i właśnie oderwała sie na stałe. Został 2 cm kawałek króćca wystający z chłodnicy, ale wystarczyło zeby naciągnąć rurę. Jak się da to wstawię rurkę metalowa i całość skleję żywicą.
Powodzenia.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2005 21:42:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
RobertKar napisał(a):
Mauzerku, ja mam sie ugryzc? Nie przesadzaj chłopcze..


przesadza się drzewa ojczulku :| a na forum obowiązuje netykieta.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: