.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:22:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pompa paliwa
PostNapisane: 06.maja.2005 16:22:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Witam.
Padła mi pompa paliwa, najpierw śmierdzialo benzynka nawet gdy jeździlem na gazie, a na benzynie sie kulawo wkrecal na obroty.Nie minely 3 dni i juz na benzynie nie odpala, musze go palic na gazie i pompa paliwowa ta przy tylnym kole( jeśli to jest ta) wydaje inny dźwiek niz dotychczas, taki dłuzszy syk, nic już nie śmierdzi.
Jaką pompe mam kupic, musi być do 2.2, czy obojetnie jaka pompa do Audi ( nie zanużeniowa) ??Bo nie wiem czy da sie jeszcze z nia coś zrobić, podjade jeszcze do mechanika żeby ją sprawdził.

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2005 17:35:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Pierwsza sprawa to wina tych co montowali gaz ze nie dali przekaznika, albo wyłacznika żeby pompa nie pracowała podczas jazdy na gazie.
Druga sprawa dlaczego śmierdziało paliwem?? Moze wypompowała całe paliwo przez jakaś nieszczelnośc w układzie i teraz chodzi na "powietrzu" ze zbiornika.
A co do wyboru pompy to wane jest aby dawała wystarczajace ciśnienie (takie same jak oryginalna). Znajomy kiedys załozył awaryjnie z poloneza trucka na pełnym wtrysku i tak przejeżdził dwa lata i sprzedał dalej :diabel: ,

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2005 21:09:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
nie wiem jak jest u Ciebie, ale u mnie w 2,0 AAD paliwo uciekało przez regulator ciśnienia do filtra powietrza. sprawdź to (i czy masz benzynke w baku i pompa nie chodzi na sucho).
a co do wyłącznia pompy paliwa - to już kilka dyskusji było :) w skrócie: nie w każdym autku można to zrobić :)

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 06:06:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Hmmm...żadnego wycieku przynajmniej od spodu nie zauważyłem,a dopiero zalalem mu 10 l waszki :D ,wleje jeszcze i sprawdze co sie bedzie dzialo.
Ten regulator ruszalem niedawno jak wymienialem drazki kierownicze ale raczej nic z nim nie moglem nakiełbasić :)chyba ,że nie o ten regulator mi chodzi(ten o ktorm mowie ma jeden cieniutki węzyk od podciśnnienia , a z tyłu wtyczke i jest umiejscowiony obok akumulatora i cewki zaplonowej).
No to chyba znowu czeka mnie wyciaganie filtra, czego bardzo nie lubie :(:

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: