.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:11:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: gdzie po NAPINACZ paska wielorowkowego do v6 2.6 ABC '93?
PostNapisane: 06.maja.2005 19:31:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Podczas wymiany rozrządu okazało się, że puszka napinacza paska klinowego / wielorowkowego (ta, w której jest sprężyna) pękła na pół tak że sprężyna się przekręciła bo straciła punkt zaparcia ale ramie nie pękło .... w każdym razie do wymiany napinacz.

Jakiś mechanior (nieźle kumaty) mówił mi żeby używki nie brać, bo używany napinacz niewiadomo jaki ma przebieg a ponoć starcza na 200-250 kkm a potem zaczyna chodzić na boki i zcinać pasek. Więc jest duże ryzyko że się założy i przejedzie jedynie 10-20 kkm bo od nowych Audi pod salonem nikt przecież nie odkręca.

W sklepach jest pełno podróbek, też do V6 za 200zł tyle ze ale akurat do tego silnika 2.6 ABC '93 nie ma. Jest model ciutkę inny – krótszy z innym mocowaniem (w numerze z literką T a ja mam bez). Nie da ich się dopasować bo jak ponoć nawet to się bardzo szybko pasek ścina

W serwisie Audi już mi pan odłożył mój model, tylko czeka aż mu dam 850zł (cała renta śp. babci)

Mam pytanie: Czy ktoś wie gdzie można kupić podróbkę w Mazowieckim. Może używkę byle by tanio.

Co sądzicie o koncepcji –bo napinacz już rozebrałem na części pierwsze –aby zespawać puszeczkę i wkręcić spowrotem ??? ma przebieg 290 kkm, czy można samemu ocenić zużycie np po luzie, czy jest to wyczuwalne?

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 14:59:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie wiem z czym problem ale do 2.6 mozna bez problemu kupic ten napinacz za okolo 400 pln ...jedyny napinacz jakiego nie mozna dostac w podrobach to do 2.8 V6 AAH z pierwszysch lat produkcji , tam ghdzie jeszcze nie bylo plstikowej oslony silnika ale tewn problem rowniez mozna bylo rozwiazac kupujac nowszy napinacz , nowsza rolke prowadzaca i nowy , krotszy pasek wielorowkowy i automatycznie caly uklad byl juz nowszej generacji

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: